Blib Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Gjøres dette i spesielle valglokaler eller på postkontorer eller hvor? Bor i Bergen... Edit: Nvm, http://www.bergen.kommune.no/info_/ekstern...ndstemming.html Endret 8. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg forhåndsstemte ihvertfall på rådhuset her hvor jeg bor. Bare gikk rett inn, så spurte jeg i skranken, så satt det ei dame 10 meter lenger unna som man henvendte seg til for å få forhåndsstemme. Enkelt og greit. Du trenger heller ikke stemme i den kommunen du er registrert bosatt i, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Postkontorer og biblioteker er vanlige steder... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tror det er mulig å stemme på UIB, selv for ikke-studenter. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men nå tror jeg ikke det er mulig å forhåndsstemme lengre, men det er mulig biblioteker er åpen for det lørdag og søndag. Etter det er eneste mulighet å dra til den kommunen hvor du står i mantallet på mandag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men nå tror jeg ikke det er mulig å forhåndsstemme lengre, men det er mulig biblioteker er åpen for det lørdag og søndag. Etter det er eneste mulighet å dra til den kommunen hvor du står i mantallet på mandag. Forhåndsstemminga tar så vidt jeg vet slutt klokken 19 fredag. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 http://www.bergen.kommune.no/valg2005_/ekstern/ klikk på Les om forhåndsstemming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå