danielsn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har fått oppgave i å lage en reklameplakat for et eller ana. Vi skal ha avstemning, og den beste plakaten (den med flest stemmer) får "et eller ana" (sjokolade) av læreren Men jeg må ha en ide av hva jeg skal "reklamere" for. Noen tips? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Reklamer for et politisk parti som har sin eneste sak å gi lengre friminutt og friere tøyler til skoleungdom. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Reklamer for et politisk parti som har sin eneste sak å gi lengre friminutt og friere tøyler til skoleungdom. Aha... Terorist-partiet "vi vil terorisere deres lærere, su du og dine venner kan gjøre hva du vil i skoletiden!" Statsminister: Bin laden Utdanningsminister: Saddam husein Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det finnes ikke en "ting" jeg kan reklamere for da? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spør cun om du kan bruke en av plakatene hans Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Spør cun om du kan bruke en av plakatene hans Fant netopp på en idé selv, men trenger et navn til programet: Det skal "være" et program der man skal kunne se hvor hvem lærer er til hvem tid på et kart (gps). Så vi f.eks. skal kunne gå på rema uten å fli tatt Noen navn? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Marauder's Map eller ukruttkartet på norsk.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Marauder's Map eller ukruttkartet på norsk.... noe som kanskje beskriver lærerene som veldig onde? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Devilwatch" eller "putt inn random stygt navn for lærer-watch"... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 "Devilwatch" eller "putt inn random stygt navn for lærer-watch"... "Devilwatch" Legger ut ressultat av "programet" når det er ferdig Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ressultat av "programmet":... Nå må jeg lage "logo" Endret 8. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jevnaker jo Kan jeg spør i hvilket fag og hvilken lærerer det er, eller er det for OT? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så du skal utstyre alle lærere med sendere? Hvordan skal du få til det? Tidenes dårligste idé. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jevnaker jo Kan jeg spør i hvilket fag og hvilken lærerer det er, eller er det for OT? Norsk med britt @Goophy: det var bare for å ha noe å reklamere for Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Da var jeg ferdig med oppgaven, forslag til noen forbedring? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kanskje klippe ut bildet og trollmannen og droppe word-vinduet? Men ellers en morsom reklame Endret 8. september 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Genialt. Kjempebra synes jeg. Men du burde kanskje lage teksten som trollmannen sier litt tydeligere? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Genialt. Kjempebra synes jeg. Men du burde kanskje lage teksten som trollmannen sier litt tydeligere? Jepp, det kan jeg gjøre. Også tengte jeg etterhvert at jeg skulle ha litt "rammer" rundt noe av teksten Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Genialt. Kjempebra synes jeg. Men du burde kanskje lage teksten som trollmannen sier litt tydeligere? Det syntes sikkert JK Rowling også..... når hun fannt på det... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Skulle det være morsomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå