Gå til innhold

Hvilket MMORPG er det best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på øyet som ser. Er ingen MMORPG spill der ute som er "best".

 

En bedre tittel kunne vært "hvilket MMORPG anbefaler du" :)

 

Jeg ville anbefalt enten Guildwars eller Runescape. Guildwars har jeg bare spillet demoen av, men fikk et meget godt øye for det spillet. Hadde jeg ikke hadt Runescape hadde jeg definitivt spillet Guildwars, men min ISDN linje tåler bare et MMORPG.

Lenke til kommentar
Kommer ann på øyet som ser. Er ingen MMORPG spill der ute som er "best".

 

En bedre tittel kunne vært "hvilket MMORPG anbefaler du" :)

 

Jeg ville anbefalt enten Guildwars eller Runescape. Guildwars har jeg bare spillet demoen av, men fikk et meget godt øye for det spillet. Hadde jeg ikke hadt Runescape hadde jeg definitivt spillet Guildwars, men min ISDN linje tåler bare et MMORPG.

Bear^ Gw er skikkeleg bra blanding av singel og multplayer

(mest multiplayer

Lenke til kommentar

jøss. trodde nesten denne tråden skulle bli stengt pga at den ville sees på som en tellertråd, eller hva de nå enn kaller det. over halvparten av trådene som lages nå om dagen stenges jo.

samme det...

 

PvE delen i Guild Wars er elendig. men, tkorsvold, hvorfor syntes du at PvP delen er dårlig? det er det som har fått meg til å komme tilbake til Guild Wars hver eneste gang. PvP delen er rett og slett genial.

 

World of Warcraft derimot har en helt konge PvE del, og en PvP del som må pusses litt på. Hadde vært artig om de hadde implementert GvG kamper i BG.

 

btw: hvis det er noen som i det hele tatt nevner Rose Online, kan de gå å legge seg med en gang. ingen syntes det er artig å løpe rundt å drepe bønner. INGEN!

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar

WoW var kult nokk det altså, men syns det ble litt kjipt med kampsystemet.. trykk og sepå system (seff må du jop drikke / bruke spells / +++, men i det helettt.. trykk og sepå =D)

 

Har spillt litt FoM (Face of Mankind) i sommer, siden skolen startet har jeg ikke får spillt, men dette er et MMOFPS spill, sltså springe rundt i 1.person (elelr 3.person). Verdenen er spillerenes ikke noen NPC som eiger. Det er 9 (?) Claner eller factions . Alle disse kan ta over planeter, krige mot hverandre, lage fredsavtaler handle med hverandre og i det heletatt.. verdenen er "fri, og factionen din kan ta over colonier. Ingen faste oppdrag, men de i høyest rank og mest Exp kan lage oppdrag som det passer dem.

 

Syns det er litt mer involverende enn WoW.. i og med at det er FPS og wow er "trykk og sepå"

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke liker PvP-delen i Guild Wars, er at man som spiller kan gjøre såpass lite for å påvirke sine vinnersjanser. Det er vanskelig å samordne gode taktikker (helt nødvendig for å vinne), og bare de som gidder å bruke ufattelig mye tid på dette, kan klare seg bra i PvP. Dessuten er det uansett alt for mye tilfeldigheter som styrer. Det synes jeg er kjedelig.

 

Ellers synes jeg generelt storyene suger i de fleste MMORPGene.

 

Da jeg begynte å prøve ut disse spillene, håpet jeg liksom på at vi kunne samle den gode gamle penn-og-papir rollespillgjengen fra fordums dager, logge oss på noen interessante spill med en god story og banke monstre og løse gåter i en fin samarbeidsmodus. Noe slikt synes jeg ikke vi er i nærheten av. Dessverre. Istedet må vi bare slakte monstre ad infinitum. Kjedelig!

 

mvh Thorstein Korsvold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...