madfisk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har en hp dv4073ea, Jeg har formatert harddisk og den back-up delen av harddisken. Kan dere hjelpe meg å opprette en ny partisjon med den originale back-up så slipper jeg å installere alle programmer på nytt igjen. Jeg har den originale bakc-up cd. På forhånd takk Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 norton har et program som heter Ghost hvor du kan lage et image av partisjonen og bruke som du har ønske om. Er du heldig finnes det en 30 dagers versjon som du kan prøve osv Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så harddisken HADDE en partisjon med backupdata, men den har du formatert ? Lenke til kommentar
madfisk Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 norton har et program som heter Ghost hvor du kan lage et image av partisjonen og bruke som du har ønske om. Er du heldig finnes det en 30 dagers versjon som du kan prøve osv ja, men finnes det noe andre prog, f.eks, nero, eller en letter måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå