Gå til innhold

Firkant knapp på PSP er skeiv.

fanzypanzy

Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte PSP gikk det ikke ann å presse firkant knappen ordentlig ned, den virker like bra som de andre knappene men er ikke noe god å trykke på.Jeg har ikke fått tid til å gå til butikken, og før jeg går dit lurer jeg på om noen vet om denne feilen går på garantien.den har også 4-5 døde pixler + at skjermen har en litt annen fagre på deler av skjermen som kanskje er en luft under skjermen.(synes dog bare når PSPen avslått og stelles i en spesiell vinkel men alikevel).

Håper jeg får en ny siden maskinen er svært dyr, og det hadde vært fint om dere kunne høynet forventningene mine litt før jeg går til butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har lest der, men den er som alle garantier veldig upresis.Det nærmeste feilen min kommer i garantien er feil på håndverk på maskinen, men kjenner jeg de sære folka som lager sånn maskiner så gjelder det bare store håndverksfeil og funksjonsfeil ikke en sånn"liten feil" som denne.

Lenke til kommentar

kan hende skjermen har blitt pressa litt ned av en eller annen grunn, men knappeproblemet er bare pågrunn av en generelt dårlig design på PSPens firkant knapp. Alikevel tror jeg at jeg kan få en ny, siden feilen skal ha blitt rettet på siden den japanske og amerikanske releasen.

Er det noen andre som har samme type firkant knapp, eller er det noen som vet om dette er et nokså vanlig problem også i europa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...