Marvil Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei, Vurderer å skaffe meg navigasjon i bilen, og har sett på forskjellige løsninger. Er ute etter noe som viser veien, og som ikke koster spesielt mye. Har laptop, så har vurdert løsningen med en GPS-sender til 595,-, pluss kart og strøminverter. Men det blir litt styr å starte den opp hver gang, samt at den tar plass.. PDA har jeg sett på, det koster vel rundt 3000,-. Rimi har til 2998, men er litt skeptisk til å kjøpe slikt der. Komplett har til 3398,- ellerno. Rene navigasjonsgreier (Garmin osv) har jeg også sett på, men finner ingenting billig.. Noen som har noen forslag..? Er helst intressert i noe til maks 2500,-. Evt, noen som vet om noen butikker rundt Gjøvik som selger slikt..? Dvs Lillehammer, Hamar, osv. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Til den prisen blir det uansett fjøsmekkløsning. Se om du finner en brukt håndholdt GPS som kan kobles til PC'n Endret 8. september 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Noen som vet om noen programmer til PC som har snakke-funksjon..? Dvs gir muntlig beskjed om hvor man skal kjøre..? Har prøvd AutoRoute, men det støtter ikke dette. Map Monkey har jeg også (dog bare London-kart), men jeg liker ikke grensesnittet.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tror det var en test av slike i nyeste ViMenn hvis du har det liggende. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Tror det var en test av slike i nyeste ViMenn hvis du har det liggende. Hm, får smugtitte neste gang jeg er på butikken. Lenke til kommentar
icer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror det var en test av slike i nyeste ViMenn hvis du har det liggende. Hm, får smugtitte neste gang jeg er på butikken. Ta en titt innom "ukens flørt" og da mens du er innom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå