jensanders Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Takk for en god artikkel om Sony Cyber-shot DSC-R1 . Bra å få kommentarer utover det rent tekniske. Jeg lurer på utløserforsinkelse på et slikt kamera. Så ser jeg fram til å se noen bilder som viser hva kameraet duger til. Tips til link: dpreview.com Hilsen Jens Anders Lenke til kommentar
F828 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Uten videomuligheter tror jeg få er villige til å betale så mye for "så lite". Støyen på F828 er betydelig, men jeg hadde aldri vært villig til å betale så mye mer for litt mindre støy og tapt videoen, som er bra på F828. For meg ser dette ut som en dårlig oppfølger av 828. Ikke dårlig i den forstand, men med lite virkelig nytt og nyttig. F828 Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Siden det ikke er noe speil som skal flyttes, og den har elektronisk lukker, bør utløserforsinkelsen være neglisjerbar, slik den er på de aller fleste kompaktkameraer når du allerede har fokusert. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå