Gå til innhold

hvem klasse levler fortest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle klasser lvler omtrent like fort ville jeg tro, forskjellene er minimale, men om jeg skal foreslå en klasse må det være paladin. Jeg mener paladin er rimelig rask fordi det er en hybrid klasse og du har lite nedetid med paladin.

hahahaha,

 

Nei. Paladins er en av de Tregeste klassene til å lvle..hjelper ikke med 0 nedetid når man bruker 1 min pr mob.... :roll: .

 

Bare glem paladin hvis du vil lvle fort..

Grunnen til at jeg sa det er fordi jeg har levlet paladinen min MYE fortere enn druiden.. her snakker vi om mange dager kortere playtime.. og nei druiden min er ikke den første char'en så det er ikke fordi den har pløyd seg igjennom quests først osv..

 

Paladin er kanskje en treg klasse det også, men jeg synes det går fort nok.. og jeg kan vise til 50 000XP/hour ved grinding.. synes ikke det er så altfor ille.

Lenke til kommentar
Ingen som har sagt priest?

 

Det er jo seriøst en av de raskeste levlerne i spillet. Rekorden til lvl 60 ble først satt med en priest så vidt jeg har lest.

 

Shadow, that is.

Jeg har her en lvl 60 shaman, denne var veldig grei å lvl opp.Brukte ca 14 dager på å nå 60.

 

Har nå en lvl 50 priest, denne synes jeg det har gått kjempe fort å lvl opp. Sikkert mye pga av at jeg kan alle questene fra før, men 6d 14timer til lvl 50 (snart 51) er ikke dårlig.

 

Stor koser meg med presten min

Lenke til kommentar
Joda, priest går absolutt unna. Selv tok jeg det litt rolig når jeg begynte å grinde, dvs. sparte på mana og brukte wand mye. Fikk så conjured water av mages og gikk helt agurk med MF/MB, og det gikk så det suste. Eneste aberet er at man er litt mer utsatt for ekle alliance-tryner som tilfeldigvis tusler forbi.

Jaja, men alliansen smelter vi fjesa på

Lenke til kommentar
Jaja, men alliansen smelter vi fjesa på

Ikke uten mana. :)

 

Har virkelig fått øynene opp for AoE-grinding med mage. Spilte litt sammen med en warlock-kompis tidligere i dag, og det gikk radig unna når vi først fikk rekkefølgen i orden. Voidwalker inn for å samle 5-6 mobs, jeg hiver på frost nova, venter 4 sekunder, på med blizzard/rain of fire, ny frost nova, ny blizzard/rain of fire. Helt genialt. :)

Lenke til kommentar
Har virkelig fått øynene opp for AoE-grinding med mage. Spilte litt sammen med en warlock-kompis tidligere i dag, og det gikk radig unna når vi først fikk rekkefølgen i orden. Voidwalker inn for å samle 5-6 mobs, jeg hiver på frost nova, venter 4 sekunder, på med blizzard/rain of fire, ny frost nova, ny blizzard/rain of fire. Helt genialt. :)

Ja kan også anbefale deg å ta med en mage til Northridge Lumbercamp i De vestlige Epedemilandene..

 

Ta også en tur til HG for penger og drops :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...