P0nduz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er en av disse brikkesettene bedre enn det andre på AMD såfall hvem kort bør jeg kjøpe. skal være agp8x Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Mener du chippsett som i NorthBridge evt.? Isåfall er nForce "bedre" enn ATi sine løsninger. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 tenke på det som er på skjermkorte har ikke så god peil på kort og sånt Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe, er lov det =) Spørs vel egentlig litt på behovet, hva du trenger det til, hva du f.eks spiller mest osv. Det skjermkortet du har er ikke akkurat så gæærnt det, men hvis du absolutt skal a bedre enn det nå, så er vel det beste å lese litt på reviews av hva en trenger. Hvor mye penger har du planer om å legge ut med? =) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 vil ikke legge mer enn 3000 i det. synes mitt yter litt for dårlig i spill og det er hovedsaklig det jeg gjør og noe videoredigering. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Enkleste da blir et GeForce6800GT kort. Koster vel alt mellom 2000 -> 3000 avhengig av produsent og ting de legger ved. Yter fortsatt ganske bra i spill =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå