oandre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) pcen skal brukes hovedsakelig til spilling. pcen skal være amd basert, sli å lcd skjerm. vil helst ikke bruke mer en 10k er ganke ny på området Endret 8. september 2005 av oandre Lenke til kommentar
oandre Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 er dette et bra oppsett til 10k? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, men hvorfor en dvd spiller? kjøp heller en dvd brenner, den kan også lese dvd plater Lenke til kommentar
oandre Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) sånn, nå har jeg skiftet til dvdspiller:) er det noe annet jeg burde skifte på? skjermkort eller cpu? er de jeg har valgt bra? greier denne pcen å drive bf2 å andre krevende spill? Endret 8. september 2005 av oandre Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Har du Floppy og PSU fra før av eller? Litt liten harddisk hvis dette skal være en gamer PC. Helt utroligt at du klarer å smekek sammen en PC til 10k. Jeg selv er ute etter en gaming PC men ender ofte på godt over 15k Og dette ikke inkludert skjerm. Endret 9. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
oandre Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 har laget et nytt oppsett. tror d er bedre d er psu på kabinettet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 sånn, nå har jeg skiftet til dvdspiller:) greier denne pcen å drive bf2 å andre krevende spill? Ikke dvd spille, men dvd brenner er det du skall ha ja med nul problem Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du vill ikke angre på at du valgte chieftec. konge kabinett. har noe av det samme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå