Gå til innhold

Hvor mange MP3 har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skammer meg nesten over musikksamlinga mi.. Har ikke rukket å høre alle sammen enda! :sad:

 

Ikke det at det er så mange da. Har abre 1704 som tar ca 8gb. (men dc står og surrer i bakgrunnen så iløpet av natten vokser samlingen litt :wink: )

 

irriterende at winamp ikke spiller av alle når det står på shuffle (føles som om den spiller enkelte "utvalgte" filer hele tia og andre blir aldri spillt :razz: )..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-12 23:31, skrev hurst:


irriterende at winamp ikke spiller av alle når det står på shuffle (føles som om den spiller enkelte "utvalgte" filer hele tia og andre blir aldri spillt :razz: )..


 

Om du har en litt nyere utgave av WinAmp v2 - stikk innom "WinAmp Prefences" og bla deg fram til "Options -> Shuffle" og les det som står med liten skrift. Når du har sugd til deg nok innformasjon om emnet drar du denne bryteren "Shuffle morph rate" i den rettningen som måtte passe deg best.

 

Og hvor mange MP3er en har? MP3 er avlengs. Utdatert. Muggent.

 

Her har vi det meste av lyd komprimert i OGG Vorbis. Ask again.

Lenke til kommentar

7067 på ca 29GB. Men det innebærer Soda og Westlife og gudene vet, men mere bra heldigvis.

 

Samler bare, og skal kun ha mp3 på harddisken. MP3 på cd er så ekstremt lite vits, er som å ha de på kassett. Gidder du å sette inn en cd for å høre på en mp3 som du kanskje har på akkurat den cd'en?

 

Og når du har dem på harddisk kan du dele dem med andre... :grin:

 

 

Mvh.

Morten Holje

VKII Kontor/Data

aka Boqs

Lenke til kommentar

har 16726 MP3'er - for det meste komplette album, men også endel singler og noen live-opptak, hele greia tar vel ca. 130gb, og er sortert pent og pyntelig, og FY **** om hdd'en som rommer dem går til *******, da legger jeg meg ned og griner i et par dager..

 

alt er av bra kvalitet - sletter alle filer som er av dårlig kvalitet (rip/encoding).

Lenke til kommentar

Den 2002-08-12 20:25, lavizh skrev:

Har vel ingenting å si hvor mange han har!! ... han har de han trenger, hvis du absolutt er så kåt på MP3, så encode deg en hel haug med Britney Spears sanger, så kan du stolt legge til 20-30 stykker ...

 

_________________

Med Vennlig????????????? Hilsen

Frode Røhne - [[email protected]]

 

Prøver du å provosere meg eller? kan su ikke bruke energien din til noe bedre? Du ser jo det at folk faktisk er har lyst å vite kor mange mp3'r/ogg'r enkelte av oss har.

Eg holder meg unna NRK eg holder meg unna det eg ikke liker og lar de som liker "det" være i fred. Hvis ikke du liker deg er det bare å holde seg unna og alle blir glad!!! still have a nice day!

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall over 800 fulle album + singler og en stor diverse mappe og det tar nok plass.

 

Noen som har mange musikk videoer her da ?

(div-x, mpg og annen shit)

Selv har jeg tilsammen 1125 musikk videoer på ca 50Gb

Endel jeg ikke hører på både i musikkvideo og mp3 mappa. Har også en del kule 80 talls og eldre musikk videoer!

 

Noen som vil ha Donald fra nittenhundreogkrigen ??

Har Donald tegnefilmer som er ren propeganda for USA i andre verdenskrig...

Lenke til kommentar

Har 1600 filer som er 20 gig, kun trance/house/hardhouse.

 

Har en kammerat som er dj som har 60 gig, og vet hvor hver eneste ligger, og spiller du de første 10 sec av sangen vet han hvilken det er. Mannen har musikk skills.

 

Et lite eksempel:

dj tiesto - live at dutch dimension solo tour holland sat 02-02-2002.mp3

 

Den tar 552 mb, og er 7 timer.

Ferry, Tiesto, Lisa Lashes, Gielden osv tar av.

Last ned

ayumi hamasaki - whatever (ferry corsten mix)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...