LtdEdFred Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Akkurat 1380 filer som tar opp 5.15GB i dyrebar plass. Har ikke sanger bare for å ha. ALLE sangene jeg har inne har vært favoritter en gang. De tar jeg vare på for å dele med andre mennesker som har kommet til litt senere enn andre Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ca. 40 GB, inkl. masse møkk og <= 128 kbit. Har bare rippet et fåtall album selv.. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Sitter her med ISDN, så det har ikke blitt noen stor samling på meg. :smile: Nøyaktig 1001 faktisk. :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har ca 13 GB med MP3 og 20 GB med Filmer. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg skammer meg nesten over musikksamlinga mi.. Har ikke rukket å høre alle sammen enda! :sad: Ikke det at det er så mange da. Har abre 1704 som tar ca 8gb. (men dc står og surrer i bakgrunnen så iløpet av natten vokser samlingen litt :wink: ) irriterende at winamp ikke spiller av alle når det står på shuffle (føles som om den spiller enkelte "utvalgte" filer hele tia og andre blir aldri spillt :razz: ).. Lenke til kommentar
jinges Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 23:31, skrev hurst:irriterende at winamp ikke spiller av alle når det står på shuffle (føles som om den spiller enkelte "utvalgte" filer hele tia og andre blir aldri spillt :razz: ).. Om du har en litt nyere utgave av WinAmp v2 - stikk innom "WinAmp Prefences" og bla deg fram til "Options -> Shuffle" og les det som står med liten skrift. Når du har sugd til deg nok innformasjon om emnet drar du denne bryteren "Shuffle morph rate" i den rettningen som måtte passe deg best. Og hvor mange MP3er en har? MP3 er avlengs. Utdatert. Muggent. Her har vi det meste av lyd komprimert i OGG Vorbis. Ask again. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 jeg har hele 134 mp3'er, og de tar 627MB. laster bare ned nye når jeg tilfeldigvis kommer over en på direct connect. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 7067 på ca 29GB. Men det innebærer Soda og Westlife og gudene vet, men mere bra heldigvis. Samler bare, og skal kun ha mp3 på harddisken. MP3 på cd er så ekstremt lite vits, er som å ha de på kassett. Gidder du å sette inn en cd for å høre på en mp3 som du kanskje har på akkurat den cd'en? Og når du har dem på harddisk kan du dele dem med andre... Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 har 16726 MP3'er - for det meste komplette album, men også endel singler og noen live-opptak, hele greia tar vel ca. 130gb, og er sortert pent og pyntelig, og FY **** om hdd'en som rommer dem går til *******, da legger jeg meg ned og griner i et par dager.. alt er av bra kvalitet - sletter alle filer som er av dårlig kvalitet (rip/encoding). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Den 2002-08-12 20:25, lavizh skrev: Har vel ingenting å si hvor mange han har!! ... han har de han trenger, hvis du absolutt er så kåt på MP3, så encode deg en hel haug med Britney Spears sanger, så kan du stolt legge til 20-30 stykker ... _________________ Med Vennlig????????????? Hilsen Frode Røhne - [[email protected]] Prøver du å provosere meg eller? kan su ikke bruke energien din til noe bedre? Du ser jo det at folk faktisk er har lyst å vite kor mange mp3'r/ogg'r enkelte av oss har. Eg holder meg unna NRK eg holder meg unna det eg ikke liker og lar de som liker "det" være i fred. Hvis ikke du liker deg er det bare å holde seg unna og alle blir glad!!! still have a nice day! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hmm, samlingen er ikke så stor men jeg trenger da ikke det... med ADSL så kan man jo laste ned hvilken somhelst sang på 1-2-3 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har ihvertfall over 800 fulle album + singler og en stor diverse mappe og det tar nok plass. Noen som har mange musikk videoer her da ? (div-x, mpg og annen shit) Selv har jeg tilsammen 1125 musikk videoer på ca 50Gb Endel jeg ikke hører på både i musikkvideo og mp3 mappa. Har også en del kule 80 talls og eldre musikk videoer! Noen som vil ha Donald fra nittenhundreogkrigen ?? Har Donald tegnefilmer som er ren propeganda for USA i andre verdenskrig... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har 1600 filer som er 20 gig, kun trance/house/hardhouse. Har en kammerat som er dj som har 60 gig, og vet hvor hver eneste ligger, og spiller du de første 10 sec av sangen vet han hvilken det er. Mannen har musikk skills. Et lite eksempel: dj tiesto - live at dutch dimension solo tour holland sat 02-02-2002.mp3 Den tar 552 mb, og er 7 timer. Ferry, Tiesto, Lisa Lashes, Gielden osv tar av. Last ned ayumi hamasaki - whatever (ferry corsten mix) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Skal sjekke, legger inn en post med det komplettet tallet senere idag.. :razz: Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 7998 mp3 166 filmer 74 musikkvideoer 78 Donald & Co filmer + 15 Duck Tales :smile: Cow & Chicken og Johnny Bravo har jeg også litt av! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 denne n00ben her har 30gb med mp3, tilsvarende 400 fulle album :wink: bah!!!! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Men min *** er størst uansett.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 02:33, mad_arab skrev:Men min *** er størst uansett.... si ikke det!! heheheh HAHAHAHAH! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå