PatSharpX Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei, jeg har lyst på nytt kabinett og har sett på Thermaltake Soprano Også lurer jeg på om det er noen som har noen arfaringer med dette kabinette. Jeg har også en 120 radiator som skal inn, kan bet bli trangt? Tips gjerne om andre kabinetter, men har ett litt stramt budskjett Endret 9. september 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ikke erfarigner med Soprano, men det ser ut som det er prikk likt Tsunami kabinettet, bare en annen front. Viss det er likt som Tsunami så er det et helt greitt kabiett å bygge i . Viss du ikke skal ha andre ting enn skjermkort i I/O sporene dine så har du et rom på ca 23cm i lengde, 15 i bredde og 15 i høyde å putte ting inni før det kræsjer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 nice det høres bra ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 ingen flere som har dette kabinette eller tips on noe annet?? Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg har dette kabinettet.Er meget fornøyd. Positivt: -Smarte løsninger, bl.a på hurtigkoblingene til harddisker og drev. -God plass. -Sidedøra er meget enkel og ta av og på. -Hengslet to delt frontdør som er meget enkel og ta av,bare å åpne døra helt og dra rett opp, ikke no klips. -Bra kjøling, men viftene bråker litt på full guffe. -Lekkert design. Negativt: -Ikke så mye å si egentlig, men frontdøra er av plastikk og drar ned helhetsintrykket litt sånn kvalitetsmessig. Er alt i alt meget fornøyd med dette kabinettet Endret 9. september 2005 av bas Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Men er det plass til en 120 radiator i kabinettet?? BTW: takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå