F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er i besittelse av den så berømmelige iPod 20GB 3G med et elendig dritt batteri. Jeg fikk for noen uker siden tilsendt en ny iPod for andre gang på like under to år. Feilen var den samme begge gangen: ødelagt batteri. Mine spørsmål er: - Om denne feilen med batteriet skjer igjen innen et år, har jeg krav på pengene igjen? - -----II------, over ett år, ------II-------. Altså er det 5 års reklamasjonstid på denne? - Betraktes batteriet som en slitedel? I så fall hvor lang reklamasjonstid har jeg? - Noen som har prøvd noe lignende med Apple? Takker for svar Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hadde ikke bekymret meg for mye på reklamasjons tiden,da du igjen skal få garantier etter eventuell reperasjon osv... trur det er sånn i værtfall... var sånn med min gamle MD spiller Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis feilen har skjedd 3 ganger, så har man rett til pengene tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå