endrebjo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Personlig synes jeg X1800 var et forferdelig navn. Hverken det muntlige eller skriftlige er symmetrisk eller enkelt å skrive/si fort. Jeg synes navnet blir seende så stygt ut. F.eks X800 er kort og greit, og kan sies lynkjapt. Med X1800 fikk navnet plutselig en teit strek mellom X og 800, som i tillegg til å lage utrolig asymmetri, også forvansker uttalen ufattelig. X800 = Æks åttehundre eller æks åtte nullnull X1800 = Æks ættusen åttehundre eller æks éeen åtte nullnull Bare se på navnet. Det ser ut som at hele navnet har blitt kappet i to og limt sammen med donal-teip. Det ser bare ikke fint ut. Et godt navn hjelper ofte på salget. Endret 10. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Eller så kan man bare si X1800 = Æks atten hundre Så er det nesten like kort som x800. Endret 10. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg synes det var et greit navn. Jeg sier også "Æks atten hundre". Det ble diskutert navneforslag for noen uker tilbake i en annen tråd og jeg synes det var vanskelig å finne gode forslag. X1800 mener jeg raskt ville kvalifisert blandt de aller beste forslagene som kom opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå