Kundemappe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har instalert vannkjøling, men har dumpa borti eit ganske kjedelig problem. Sjølv om pumpa (Eheim) durar og går, virkar det ikkje som det er noko gjennomstrøming i systemet. Det er store luftlommer i slangen, som ikkje flyttar på seg sjølv om pumpa står på. Har sjølvsagt snudd og vendt på maskina så godt eg kan, men det er ikkje sjølve luftlommene som bekymrar meg. Problemet er vel heller at det ikkje kan vere noko gjennomstrømning å snakke om, viss desse står i ro, sjølv med pumpa på. Første gang eg skrudde på dataen, sjekka eg prosessortempraturen, og den steig til 85C på under to min. Viss det er nokre enkle og greie triks eg kan prøve, for å løyse dette problemet, hadde det vore fint med litt hjelp. Problemet er at eg no er blitt ein heiltidsstudent, og nokre store operasjonar på data'n har eg ikkje tid til. Viss det er eit meir alvorleg problem, som tar tid, trur eg nesten eg må få nokre andre til å gjere jobben for meg. Er det nokon som veit om butikkar i bergensområdet som tar på seg oppdrag som dette? Arg, eg savnar ein funksjonibel data, så all hjelp hadde vore topp... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du må få ut luften av systemet, det er den som er årsaken, her du ikke tank med påfyllingsmuligheter? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Som Snekker´n sier, så er det nesten helt sikkert luft i pumpa som er årsaken. Men om du kan legge ut litt fler detaljer (bilde?) av det hele, så hadde det vært lettere å hjelpe deg. Hvordan er f.eks pumpa plassert i forhold til resten av systemet? Det du evnt også kan prøve, er å løsne den øverste slangen i systemet, for å slippe inn litt luft, og dermed la vannet synke ned. Det høres kanskje rart ut, men prøv det i alle fall. Lenke til kommentar
Kundemappe Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Ok... litt fleire detaljar. Pumpa og vanntanken stå montert på toppen av kabinettet. Radiiatoren er nede i front. Fjøler prosessoren, skjermkortet og strømforsyningen før krinsen er slutta. Er det fleire gode triks for å tømme systemet for luft? Skal sjå om eg kan få lagt ut eit bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå