Gå til innhold

Musmatter - ikke bare for spillere?

Anbefalte innlegg

Så jo mindre motstand det er i musmatta, jo bedre er den? Dette er jeg helt uenig i. Jeg mener at så lenge motstanden er stabil over hele matta, så kan den ikke være så veldig mye dårligere enn andre matter. Motstand på musmatter er en rein personlig preferanse-sak for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fUnc 1030!  ekstremt slitesterk.

:nei: Func er vel den minst slitesterke musematta som finnes av harde musematter. Den er veldig glatt og fin i et halvt års tid før den begynner å slite med glattheten på den "fine" siden. Den "grove" siden holder mye lenger men den eter museføtter til frokost.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
fUnc 1030!  ekstremt slitesterk.

:nei: Func er vel den minst slitesterke musematta som finnes av harde musematter. Den er veldig glatt og fin i et halvt års tid før den begynner å slite med glattheten på den "fine" siden. Den "grove" siden holder mye lenger men den eter museføtter til frokost.

Jeg må bare gi deg min fulle støtteher ja. Ok jeg brukte Razer Boomslang (ball-mus), men den glatte siden ble fort slitt, på slutten så det nesten ut som om at det var ei grop i midten.

Den grove siden har spist opp musføttene på null komma niks.

Jeg for min del har gått over til standard liten tekstilmatte, men når jeg nå i testen leser om de store tekstil mattene så tror jeg vil kjøpe en slik, er jo kjempe å spille med stor matte da. :)

Frankie

Lenke til kommentar

Hvor kjøper man denne Corepad Eyepad?

Har en hvit Icemat 2nd Ed. nå, som jeg faktisk liker veldig godt sammen med MX518 musa.

Men Dama syns den er så "fiiiin" så hu vil ha den. Så tenkte jeg skulle prøve en tøymatte nå...

ExactMat eller Corepad Eyepad... veit ikke hvem ennå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...