Titanic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så jo mindre motstand det er i musmatta, jo bedre er den? Dette er jeg helt uenig i. Jeg mener at så lenge motstanden er stabil over hele matta, så kan den ikke være så veldig mye dårligere enn andre matter. Motstand på musmatter er en rein personlig preferanse-sak for min del. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Savnet kun en ting i testen. Det var fUnc 1030! Etter min mening verdens beste og mest allsidige musmatte. Musa sklir lettere over den enn på IceMat, den har to sider, ekstremt slitesterk, kabelholder til musa og egnet for alle typer mus. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Virkelig skuffet over at Icemat fikk prisen som beste musematte til spill. Neste gang setter dere inn Steelpad S&S og X-Ray Thunder 9. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men vi har også vurdert aspektet om en musemattene kan gi nytt liv til eldre typer mus. Vi har derfor tatt med en Logitech Dual Optical i testen. Har fortsatt denne musa. Får faen ikke kverka'n Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) fUnc 1030! ekstremt slitesterk. Func er vel den minst slitesterke musematta som finnes av harde musematter. Den er veldig glatt og fin i et halvt års tid før den begynner å slite med glattheten på den "fine" siden. Den "grove" siden holder mye lenger men den eter museføtter til frokost. Endret 8. september 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hva med Fatal1ty-pad? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Icemat'en er faktisk ikke så lett og lage riper i synes jeg. Har brukt den siden matta kom ut. Og jeg har klokke med metall dings Har faktisk ingen riper Endret 8. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
T2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Icemat Black 2nd Edition + Logitech MX518 + Hyperglides = Utrolig bra! Ja, den må selvfølgelig holdes ren. Spray med glidemiddel gir utrolig lav friksjon. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spray med glidemiddel gir utrolig lav friksjon. Hvordan kom du til å prøve noe sånt? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spray med glidemiddel gir utrolig lav friksjon. Hvordan kom du til å prøve noe sånt? Kanskje han bare uheldigvis kom til å søle litt glidemiddel på den da? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 fUnc mangler.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) bruker en vanlig musematte med noen palmer på til 30,- eller noe sånt, sammen med mx 510'en min jeg åsså har jeg steel cable holder da... er veldig praktisk! EDIT: jeg bruker ikke glidemiddel på musa Endret 8. september 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
T2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Spray med glidemiddel gir utrolig lav friksjon. Hvordan kom du til å prøve noe sånt? Ikke så ille som det høres ut. Fant det på Microplex... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Godt fornøyd med min icemat...er blitt så vandt til å bruke den Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm, har ganske mange av de som var testa, men den beste jeg har vert bort nå er Qpad BF2 edition!! Den er BARE helt rå, vis du har Razer og skatZ! Har den jeg også. Den er best, ingen tvil. Har MX518, men ikke skatez da, siden jeg hater skatez. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) savner også fUNC i testen:( Endret 8. september 2005 av Hetland Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Icematen i testen er helt nydelig å bruke, og tilnærmet lydløs. Den er i tillegg så glatt at hvis jeg blåser litt på musa, så fyker den over matta. Den som påstår at denne matta bråker må ha drømt.. P.S. Det må nevnes at jeg har byttet ut de orginale museføttene på min MX518 med Hyperglides... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 For å si det sånn, til gaming velger jeg func1030, s&s eller q-pad over icemat anyday. icemat har sine sterke sider, men friksjon og kontroll er ikke en av de. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 fUnc 1030! ekstremt slitesterk. Func er vel den minst slitesterke musematta som finnes av harde musematter. Den er veldig glatt og fin i et halvt års tid før den begynner å slite med glattheten på den "fine" siden. Den "grove" siden holder mye lenger men den eter museføtter til frokost. Jeg må bare gi deg min fulle støtteher ja. Ok jeg brukte Razer Boomslang (ball-mus), men den glatte siden ble fort slitt, på slutten så det nesten ut som om at det var ei grop i midten. Den grove siden har spist opp musføttene på null komma niks. Jeg for min del har gått over til standard liten tekstilmatte, men når jeg nå i testen leser om de store tekstil mattene så tror jeg vil kjøpe en slik, er jo kjempe å spille med stor matte da. Frankie Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvor kjøper man denne Corepad Eyepad? Har en hvit Icemat 2nd Ed. nå, som jeg faktisk liker veldig godt sammen med MX518 musa. Men Dama syns den er så "fiiiin" så hu vil ha den. Så tenkte jeg skulle prøve en tøymatte nå... ExactMat eller Corepad Eyepad... veit ikke hvem ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå