Lars-Erik Dahle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg PowerBook, og jeg er rimelig happy med å ha "switcha" fra min gamle PC-laptop. Har opplevt få problemer, og ting funker bra. Men en ting med programvaren er utrolig irriterende, og gir meg lyst til å levere tilbake hele maskina: Hvorfor i all verden er iSync begrenset til åtte uker når man synker kalenderelementer fra iCal? Jeg er musiker, og har nå begynt å booke jobber langt inn i 2006, og denne jobblista har jeg behov for å ta med meg på mobilen. Jeg har en SE K750i som synker helt fint med iSync, men på grunn av denne begrensningen er kombinasjonen PowerBook/telefon helt ubrukelig. Jeg har lett i diverse forum og nettsider (macosxhints etc.) uten å finne noen fiks for dette. I 10.3 var dette mulig å fikse, men Apple har endret arkitekturen i iSync slik at denne fiksen ikke lenger er mulig. Jeg hadde delvis skjønt Apple dersom de prøvde å selge et proffprogram for synking, og derfor hadde lagt inn begrensninger i gratisprogrammet (jfr. GarageBand, iMovie etc.), men jeg har ikke klart å finne noe annet synkeprogram som kan synke med iCal. Jeg har også lagt merke til at iSync ikke støtter USB-synk med Sony Ericsson-telefoner, så USB er ingen option... med mindre det finnes en hack som muliggjør det, da. Er det noen som har noen tips? Finnes det et bra synk-program som kan hjelpe meg? Er Entourage en mulighet? Prøver så langt jeg kan å styre unna MS-produkter, men kan gjøre unntak for dette... Alle tips mottas med takk! (Har forresten vært i kontakt med Apples kundeservice, de visste ikke om problemet, og kunne ikke hjelpe meg med det annet enn å bekrefte etter ti minutters ventemusikk at det var en begrensning i iCal. Så der.) Endret 10. september 2005 av Lars-Erik Dahle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå