Stinmaker Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hei, jeg vurderer å selge min pc' på grunn av overgang til Laptop, hva er den verdt. Jeg har følgende komponenter: Benq 937S 19 tommer LCD med 12 ms respos, vga og dvi P4 3,2 Prescott CPU P5GD2-deluxe HK med integrert Trådløs kort b/g Kinsgston valueram DDR2 2x512 Antec P180 kabinett(stille kabinett) Med 4 Vifter regulerbare 500W nortq stille PSU nec 3520 dvd brenner vanlig cdrom Sapphire Radeon X700pro 256 med dvi og vga WD SATA disk 250 GB Zalman 120 mm stille CPu kjøler ALU/cob. Zalman heatpipe på skjermkortet (passsiv kjøling uten vifte) logitech standard sort tastatur mx510 mus 8-1 minnekortleser med 2 stk USB porter Dette er ca. 6-7 mnd gammelt så det er fortsatt garanti på en del av produktene Selges uten OS På forhånd takk for hjelpen EDIT: hovedkortet er fra ASUS Endret 8. september 2005 av Stinmaker Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er vel verdt ca 5-7 tusen kr. Rett meg vis jeg tar fullstendig feil ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå