[]Vibbe[] Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei... er nybegynner på linux og java. men skal ta et begynnerkurs i java hvor de krever at jeg legger inn en tilleggspakke kalt easyIO. For å installere denne må jeg visstnok "sette Classpath". Jeg har forsøkt litt fram og tilbake, lett etter guide / svar på nettet, men til ingen nytte... det jeg lurer på er altså hvilke kommandoer jeg skal skrive inn for å få "satt" denne classen? ("easyIO.jar") jeg bruker Ubuntu hoary hedgehog hvis det er av betydning. takker for all hjelp.... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Denne siden fant jeg da jeg fulgte en link fra hjemmesiden til easyIO. Den gjelder for Java 1.4.2, da, som ikke er den nyeste, men du kan jo sjekke om det går Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/tooldo.../classpath.html Eller så kan du endre "1.4.2" til "1.5.0" og så går det.. Men det enkleste er å klikke her... Endret 9. september 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå