discostu Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skal nå snart skifte kabinett. Har ikke gjort det helt alene før. Uhm.. Ville bare vite om det var noen klassiske feller osv som folk kanskje ofte går i? Eventuelt annet jeg må passe på? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hva slags pc har du fra før? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmmm, visse strømforsyningene kan skape litt trøbbel i enkelte kabinetter. Egentlig kan man støtte på alt mulig hindringer, som for eksempel dårlig eller for lite skrue hull. Det er ikke så vanskelig å skru på et hovedkort i kabinettet, går utfra at du har vanlig atx standard. Lenke til kommentar
tyfon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Var litt uheldig en gang jeg skiftet kabinett, og plasserte tommelen min litt feil slik at den satt fast i en medfølgende viftegrill bakerst i kabinettet. Vet ikke om det er en klassisk felle som kabinettskifte-entusiaster går i, men JEG satt ihvertfall dønn fast. Måtte tilkalle ambulanse og brannvesen for å komme fri igjen. Må få lov å takke alle hjelpeapparat\kriseteam som kom inn i bildet for å lette traumer jeg fikk i etterkant. Utenom dette så burde det være en grei jobb så lenge hovedkort og kabinett støtter samme formfaktor (f.eks ATX) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Var litt uheldig en gang jeg skiftet kabinett, og plasserte tommelen min litt feilslik at den satt fast i en medfølgende viftegrill bakerst i kabinettet. Vet ikke om det er en klassisk felle som kabinettskifte-entusiaster går i, men JEG satt ihvertfall dønn fast. Måtte tilkalle ambulanse og brannvesen for å komme fri igjen. Må få lov å takke alle hjelpeapparat\kriseteam som kom inn i bildet for å lette traumer jeg fikk i etterkant. Seriøst?? :!: Lenke til kommentar
tyfon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Seriøst?? Takk Gud, nei. Men litt humor forlenger datalivet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå