Gjest arshad Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Sitter om dagen og ser etter skjermkort til min utdaterte pc. Da jeg sitter på forsvarets pc'er, så er utrolig mange sider blokkerte.. Uansett, så trenger jeg hjelp med å finne ett skjerkort som yter bra i FFXI, altså Final Fantasy XI online. Min vesle pc ser slik ut: amd xp 3000 512mb ram (skal kjøpe meg 512 til) msi k7n2 delta-ilsr hovedkort og en harddisk og psu som følger med T2 kabinettet Trenger agp kort ja, og vet ærlig talt ikke hva jeg skal velge... holder på å klikke her jeg sitter på vakt og surfer, men eneste jeg får fram er "This page has been blocked by WebSense"...! ... hjelp meg... edit: leif Endret 8. september 2005 av arshad Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvor mye penger skal du invistere i nytt skjermkort...? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 et 6600gt gir mye for pengene...dyrere kort vil bli holdt igjen grunnet maskinvaren din... ...men, om du skal oppgradere de andre komponentene i nærmeste fremtid kan du vurdere å kjøpe et dyrere kort... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dette burde holde... Men som Christer sier, skal du oppgradere senere ville jeg kjøpt et dyrere skjermkort... Lenke til kommentar
Gjest arshad Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Oh, my bad... har ca 2000kr å bruke... Krister, det var det jeg tenkte ja... Vurderer gainwards sitt 6600GT, men vet jo ikke hvem av de som er bra... noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 tja...ytelsesmessig er vel de fleste kortene rimelig like...det som skiller de er støynivå og pris... selv har jeg et MSI PCI-E 6600gt som er meget stille...men om AGP versjonen er like stille vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest arshad Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Okok, takk for hjelpen! : D Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Har du 2000 kan du faktisk se på msi 6800gt kortene. De ligger litt under 2000 og gir deg mye bedre spillopplevelse enn 6600gt. Komponentene dine blir jo en flaskehals, men skal du oppgradere cpu'en i nærmeste fremtid, er 6800gt et godt valg. Siden de har falt så mye i pris i det siste. Edit: Så litt rundt, så at det var ubekrftet når de skulle få inn kortet på psdata. Koster litt over 2000 på de andre netbutikkene. Da blir 6600gt beste valget ditt Endret 8. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå