Gå til innhold

Valg av skjermkort.

Gjest lolmanden

Anbefalte innlegg

Sitter om dagen og ser etter skjermkort til min utdaterte pc. Da jeg sitter på forsvarets pc'er, så er utrolig mange sider blokkerte.. Uansett, så trenger jeg hjelp med å finne ett skjerkort som yter bra i FFXI, altså Final Fantasy XI online.

Min vesle pc ser slik ut:

amd xp 3000

512mb ram (skal kjøpe meg 512 til)

msi k7n2 delta-ilsr hovedkort

og en harddisk

og psu som følger med T2 kabinettet

Trenger agp kort ja, og vet ærlig talt ikke hva jeg skal velge... holder på å klikke her jeg sitter på vakt og surfer, men eneste jeg får fram er "This page has been blocked by WebSense"...!

... hjelp meg...

edit: leif

Endret av arshad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, my bad... har ca 2000kr å bruke...

Krister, det var det jeg tenkte ja... Vurderer gainwards sitt 6600GT, men vet jo ikke hvem av de som er bra... noen gode anbefalinger?

Lenke til kommentar

Har du 2000 kan du faktisk se på msi 6800gt kortene. De ligger litt under 2000 og gir deg mye bedre spillopplevelse enn 6600gt. Komponentene dine blir jo en flaskehals, men skal du oppgradere cpu'en i nærmeste fremtid, er 6800gt et godt valg. Siden de har falt så mye i pris i det siste.

Edit: Så litt rundt, så at det var ubekrftet når de skulle få inn kortet på psdata. Koster litt over 2000 på de andre netbutikkene. Da blir 6600gt beste valget ditt :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...