AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ser at jeg kommer til å trenge ny chipset kjøler til mitt Asus A8N-SLI Deluxe kort når ATI kommer med sine nye skjermkort. Har i dag Swiftech sin. Den ligger i dag såvidt ikke i veien for Zalman sin VF-700-CU kjøler og resten av skjermkortet mitt (6600GT). Har også brukt Zalman sin vifteløse chipset kjøler, men denne vil nok også bli i veien. Men selv så har jeg ikke lyst til bruke den, siden den ble utrolig varm. Finnes det noen andre løsninger som ikke bygger så mye? Vil i hvertfall ikke montere på den originale igjen, siden den foruten å bråke mye, har en tendens til å stoppe for mange. Har noen testet Thermaltake sin? Den er nesten 3 cm lavere enn Swiftechen. Men passer den til AMD? Det står ingenting, men kun til North- og Southbrige noe som tilsier kun Intel. Thermalright har også en kjøler, men den bygger med vifte ca 51 mm. EDIT: fant en som Komlett har, fra Spire Coolers, den bygger lite, og ser ut kanskje til å kunne kjøle bra. De hevder i hvertfall at den kjøler bra nok til å kunne kjøle en Pentium 4 på 3 GHz. men den referansen er faktisk til en CPU kjøler, litt rart at den står på chipset siden. Endret 8. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå