AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Så at Microplex har latt seg inspirere av Das Keyboard og har fått tak i ett lignende, men uten det kule navnet da. Her er tastaturet for den suverent store PC nerden. EDIT: La inn gåseye som Advancer anbefalte, noe som jeg burte ha tenkt på selv. Endret 8. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skulle hatt "Das Keyboard" i gåseøyne, da det ikke er det virkelige keyboardet. Ellers nice nyhet Btw, har selv den originale Das Keyboard, og er stor fornøyd //Advancer Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm... Er det ikke litt vanskelig å skrive på det taastaturet da det ikke har skrevet på hvilken tast det er? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 du må ha skillz Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm... Er det ikke litt vanskelig å skrive på det taastaturet da det ikke har skrevet på hvilken tast det er? For min del vertfall, så ville det ikke vært så vanskeligt. Når jeg skriver ser jeg ikke på tastaturet. Noe som jeg tror flesteparten ikke gjør. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hmm... Er det ikke litt vanskelig å skrive på det taastaturet da det ikke har skrevet på hvilken tast det er? Det er det som er noe av vitsen med ett slik tastatur, at du lærer deg hvor tastene er fortere enn når du kan se hvilken tast du trenger. Dermed vil arbeidet etter hvert gå kjappere. Men det har også sine ulemper i starten, for det er veldig mange taster å lære, speiselt å huske hvor slike som $'~¤%&/ osv. De man ikke bruker så ofte. Jeg kommer aldri til å kjøpe det i hvertfall, kjøper heller OLED tastaturet når det kommer, så kan man jo velge, og man kan ha muligheten til å slå på hvilken tast som er hvem hvis man er i tvil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er det ikke bare enklere og billigere å bare skrape av bokstavene og det på ett gammelt keyboard da?. har selv ett gammelt ett som er brukt så mye at det nesten ikke står noe på tastene.. går vel også ann å lakkere.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bah. Ikke trådløst, og ikke ergonomisk utformet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det kommer jo ann på hver enkelt om man vil bruke penger eller ikke på noe slikt. Men å lakke kan fort gjøre at knappene blir seige osv hvis ikke riktig lakk brukes. Samt at dette fra microplex er mye billigere enn originalen: Das Keyboard, det var snakk om 500,- eller mer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det ekte Das Keyboard koster 800,- så dette er et billig alternativ Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hele meningen med Das Keyboard er jo at man ikke skal se på tastene, så jeg skjønner ikke hvorfor den er så dyr (orginalen altså)? Jeg er allerede godt i gang på mitt tastatur, 99.99% av S er slitt bort, og 50% av W. Spilt for mye FPS? Men jeg ser heller ikke på tastaturet når jeg skriver, men mindre det er et langt og vanskelig ord jeg aldri skriver så jeg ikke har "bevegelsen" innebygd. Noen ganger har jeg jo henda plassert et hakk for mye til høyre så f.eks. Google blir Hpphør, men ellers ser jeg bare på skjermen. Mitt tastatur er snart sånn som det der uansett, 150 kroner spart er 150 kroner tjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå