Ni kon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei alle sammen. Trenger litt hjelp her. eetter bilder av den hunden som alltid kriger med Pluto i Disney filmene. Vet ikke hva den heter. Jeg øsker også å finne bilder av Spike som er samme hunden. Den finner vi i Tom & Jerry. Hva skal jeg med dette? Jo jeg skal lage en logo til www.amerikanskbulldog.no Det er like før jeg får valpen min og tenkt å lage krus + jakker + annet dill. Noen som har noen morsome logoer å komme med, så er jeg meget takknemmelig Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Glem det, klarte ikke å lese posten. Endret 8. september 2005 av Scotch:) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Damn, nå som jeg trodde noen hadde hjulpet meg. Mer info om hunden min: loverdog.blogspot.com Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Butch the bulldog? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Killer. Trenger masse bilder for å lage den kule logon Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Endret 8. september 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 takker.. Ønsker gjerne fler Og lag gjerne en logo eller to om du ønsker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Denne er jo perfekt?... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Den vil nå jeg si iallfall! Legg på litt farge så.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Skulle gjerne ha flere i helprofil Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Og et masse par til finner du her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Takker. Blir glad for enda mer. Har liksom ikke funnet den rette ennå Takk for at dere gidder folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå