taxfree Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Har liten/ null peiling på bil. Har lyst på lys (vanlig/fjærn) med blåskjær....Hvordan får man det? Det er vel lyspærene jeg må skifte ut? Er lyspærer en slags universal-greie? Takker for svar:) Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 du får kjøp vanlige pærer til bil (H1, H3, H4, H7) som har skal ha et blåskjær ja. megablue heter de. har ikke prøvd det, men biltama selger disse pærene. koster 110kr for paret. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 aight:) takker....men fikk plutselig et inffall. Kanskje jeg tenker på neon? Og en ting til.....jeg hører til opp i det høye nord. Nærmere bestemt Tromsø Kan man bestille ting fra Biltema? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 neonlys på bil eller undercar-kit som det så fint heter er jo lysrør man har under bilen. de får du i alle fargene du vil ha nesten. du kan nok ikke bestille fra biltema nei. nærmeste varehuset til biltema er nok her i trondheim. men du kan sikkert bestille fra andre steder på nettet, men vet ikke av noen i farta. kommer jeg på noen så skal jeg skrive det inn her. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 TAKKER:) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Du tenker ikke på xenon lys? Edit: bitteliten leif Endret 8. september 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hehe. Ja, det er sannelig ikke godt å si. Jeg tenkte i utgangspunktet på blåskjær, men kan muligens være det du nevner. Er det slik som nye BMW'er har? Endret 8. september 2005 av taxfree Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 mulig de har det, men det krever en del hvis du skal skifte ut de gamle. (var vel noe med varme, automatisk høydejustering etc) Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 xenonlys som du får som kjøpt som erstatningsett for de orginale lysene er ikke godkjent pga høydejusteringa. men det har jo ikke noe å si. "bare" montere inn orginalt når du skal på kontroll lr noe d da. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) hehe jungeltirx:) Hva koster det for xenonlys/ kit da? Endret 8. september 2005 av taxfree Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 vanligvis koster slike xenon-kit opp i mot 3500 kroner. men det kan jo variere fra merke til merke Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 xenonlys som du får som kjøpt som erstatningsett for de orginale lysene er ikke godkjent pga høydejusteringa. men det har jo ikke noe å si. "bare" montere inn orginalt når du skal på kontroll lr noe d da. samt blende alle du møter?. Hater å møte biler med lys som spriker i alle retninger. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 det er jo bare å justere lysene litt ned det da. koster mellom 3 og 4000kr for ett sett ja. denne høydejusteringa er for at når du kjører med campingvogn så blir bilen tung bak dermed må lysene justeres ned. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 vanligvis koster slike xenon-kit opp i mot 3500 kroner. men det kan jo variere fra merke til merke Er det ikke fantastisk forbudt med Xenon-lys på biler som ikke har automatisk nivåregulering og automatisk innstilling av lysene? Men til trådstarter, kjøp Philips Bluevision pærer. Lyser som f... og med ett kalt blåskjær i lysene. De har det blant annet på den bilrekvisita sjappa rundt hjørnet med Elkjøp. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 ahh takker.. Bilextra tingen i guess....skal sjekke det ut:) Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mener å huske jeg så en blåfilm du kunne bare legge på lysene dine for å få blåskjær på vanlig lys uten å bytte noe. Har dårlig tid nå, men tror det var http://www.mobilsentrum.no/ Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 hmmm hva tror dere om dette? http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=5...4&pn=1223891020 Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 ingen? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kommer ikke inn på siden jeg... Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 nei den var seff nede akkurat nå :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå