Gå til innhold

Savner kategorien "Søppeldynga".

Anbefalte innlegg

Er svært glad i HW forumet og er innom her hver dag. Utrolig mye nyttig informasjon som ligger her, men synes nå det begynner å bli utrolig mange intetsigende tråder.

Hva var siste sangen du hørte, hva var siste filmen du så, hvilken sang får deg til å grine, når var du sist på dass og dreit osv.

Slike tråder (selv om jeg i noen av dem faktisk har svart selv :blush: ) synes jeg kan få en egen kategori og at alle som poster der ikke får registrert disse inleggene, og at man ikke ser disse i listene over siste innlegg osv.

Mulig og få til noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Mr.Berg @ 08/09/2005 : 12:38)
Sånn er det da vitterlig. Beklager, men hvor har du ligget i hi de siste åra? :)

:hmm:

Fra forsiden ----> Siste fra forum ----> Flere Innlegg

Nå for kun kort tid siden 3 slike tråder på første siden som kom opp :

bl.a.

"Favorittsang akkurat i dag" tråden - Musikk forumet

"Gjenkjenner du bilen" tråden - Annet forumet (riktignok postet under Annet, men ønsker ikke å få slike tråder opp i listene som f.eks. Siste 24 timer..)

Slike tråder synes jeg ikke bør legges i noen kategori men få en egen, som ikke teller med i noen statistikker eller vises i noen lister over tråder.

Mulig vi misforstår hverandre her, men et hi hadde jaggu ikke vært å forakte :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 08/09/2005 : 13:57)
men så er det jo slik at folk ønsker seg poster og slike diskusjoner er fine til det ;p

My point exactly :)

Hadde det vært en egen forumkategori og man kunne velge om trådene i den skulle vises i listene eller ikke hadde vel det vært det beste, så kunne man selv velge. Vet ikke om dette er noe som kan la seg gjøre..

Lenke til kommentar
QUOTE (FtZ- @ 09/09/2005 : 17:15)
inlegg i Ot kategoriene teller ikke på total mengde inlegg ( intilvidere da disse skal inkluderes i tot antal inlegg :( )

Ikke ennå, men beklageligvis vil jo ALLE innlegg telle etter oppgraderingen.... :(

edit: Åja, pokker du hadde jo skrevet det..

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...