knut Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Asus er på hugget med nye lanseringer av bærbare datamaskiner. Sist ut er W6A, som er en liten og lett maskin på 1,8 kg med 13,3-tommers skjerm. Les mer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hadde den bare vært i butikkene nå, så hadde den blitt kjøpt med en gang, men det blir vel Dell X1 i stedet for. Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hadde den bare vært i butikkene nå, så hadde den blitt kjøpt med en gang, men det blir vel Dell X1 i stedet for. Komplett la den faktisk akkuratt inn nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312846&cks=PRL Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Pene specs! Men skal det være ultraportabel, så skal det være ultraportabel. X1... Lenke til kommentar
erikb Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skulle akkurat til å kjøpe meg en w5a, men nå kommer jeg til å vente.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Forgjengeren koster ca 15-17.000 kr, så den blir nok for dyr for meg. Men lekker var den i hvertfall 1,8 kg med optisk drev Lenke til kommentar
limewire Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 asus = dårlig ytelse og høy pris. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hadde jeg hatt kronasjene hadde jeg nok investert i denne maskinen, men det er og det største jeg kan strekke meg til når vi snakker bærbare maskiner. JEg er nemlig en slik en som skal ha en liten bærbar. 14" er for meget. 13.3" går nok til nøds. Om det er Widescreen går den garantert. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Veldig imponerende lett da! Men blir nok for liten for meg Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vekten er imponerendem, synes det er hyggelig med alt slikt som ikke kommer fornerme kr. 20 000 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hadde vel vært praktisk å utstyre denne med Pentium M low voltage? Ville ført til bedre batteritid og mindre støynvå = Dog er jeg meget fornøyd med min Dell X1, og kommer nok til å ta vare på den en stund til ja. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hadde den bare vært i butikkene nå, så hadde den blitt kjøpt med en gang, men det blir vel Dell X1 i stedet for. Komplett la den faktisk akkuratt inn nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312846&cks=PRL Men nå har Komplett fjernet den igjen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå