Velmont Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei, eg skal kjøpe ein PDA sidan eg byrjer få så mange avtalar at det er vanskeleg å halde styr på alt (). Eg vil ikkje betale ei krone åt Microsoft. Så eg må få ein utan Windows på. Eg veit det kan vere vanskeleg. -- Evt. kan eg ikkje akseptere lisensen og få pengane tilbake frå MS? Hmmm... Ja, same kva. Eg skal køyre Linux på han (ikkje Symbian eller Palm nei). Så er det nokon som veit om ein god PDA som kan køyre Linux frå 1 000-3 000kr? Tilråing av distro osb? Eg har tenkt å kjøpe ein iPaq PocketPC. Men har ikkje sett så mykje nærare på det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) det er ikke lett nei sharp zaurus er det eneste jeg har hørt om som jeg kan huske :/ men du kan jo putte inn linux på pdaer etter å ha betalt for windows (men det høres jo utrolig teit ut) fant denne siden foresten http://www.linuxdevices.com/articles/AT8728350077.html den fra olympus så da grei ut http://www.linuxdevices.com/news/NS7854914693.html Endret 8. september 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis du vil ha en iPaq bør du ta noen titt på disse sidene. iPAQLinux.com How to Run Linux on iPAQ Handhelds Kanskje også her: Linux distribution for the HP iPAQ series Og her: Linux on IPAQ in 21 Easy Steps Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Var en venn av meg som prøvde linux på en (eldre) handheld - tror det var en iPaq. I alle fall fikk han ikke satt den i standby... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hm. Eg har surfa mykje rundt på dei sidene. - Men tenkte eg heller ville ha ei tilråing : )) Det er så uoversikteleg. Eg vil berre ha ein Linuxpda som fungerer, vil ikkje leike (med det fyrste iallfall); berre bruke. Zaurusene er så store, dessutan er dei for dyre synest eg. Ikkje i 1000-3000-sjiktet. Det blir ant. ein som allereie har Windows, men så må eg vel få klåra få pengane tilbake frå microsoft sidan eg ikkje vil ha OSet deira. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hekkan! Må jo bruke Windows for å installere BootLDR som ein TRENG for å kunne køyre Linux? Kor teit er ikkje det verd? Ein MÅ ha Windows på desse PDA-ane for å kunne leggje inn noko anna? Javel sjuke, sjuke verden. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 heh heh, lillebill har fingre i alt mulig nå for tiden, du får ikke lov Hvis du legger på "noen" tusen kan du kjøpe en slik eller en slik. De er ente sååå mye større Kjøp en til meg også ^_^ Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nokia kommer med en GNU/Linux-basert håndholdt i løpet av tredje kvartal. Det burde bety at den er på markedet snart. Skal visst ikke være så dyr heller. http://www.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/770 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå