simalarion Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ultra harry saker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hoho, tenker det er noen "ATi-fanboys" som får kul i buksen nå ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Fett. Selv om jeg aldri ville hatt noe sånt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ta heller å poste denne i tråden får høyklasse moding Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ta heller å poste denne i tråden får høyklasse moding tror ikke det nei. er ikke så mye som er gjort med det.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så jo veldig bra ut med tanke på luftstrøm. Men det var ikke veldig estetisk pent. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dessuten burde de hatt et rødt hovedkort. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dessuten burde de hatt et rødt hovedkort. ja! utentvil rødt hovedkort, rødt skjermkort,, ja det meste rødt hehe lurer på om han fyren som har det får litt rabbat hos ati Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det der har "vi" jo sett før da! Dessuten så er jeg GANSKE likegyldig på ATi / nVidia Kansje itt dumt når jeg har ATi i de siste bokstavene på nicket Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 syns ikke det var særlig pent Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hadde kjøpt det kabisset UANSETT pris, nesten i allefall... problemet er at jeg har NVidea! Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ultra harry.....I hvertfall j@$la stygg.... Endret 9. september 2005 av type_o_negative Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Som nicket ditt sier er du O negativ, så det skulle bare mangle om du ikke syntes det. Harry har jo aldrig vær stilrent\pent heller, det skall vekke oppmersomhet Endret 9. september 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Stygt kabinett, og luftgjennomstrømninga eier ikke min. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hehe så litt kult ut men var litt mye av det gode syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå