Dinsdale Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er i den situasjonen at jeg mottar endel dokumenter på pdf som jeg skulle redigert og sendt videre. Det er ikke sensitiv ting jeg retter, men kun ting som gjør logistikken enklere. Jeg har prøvd å hinte om saken til de utenlandske avsendere, men de vil ikke høre. Derfor tillater jeg meg selv dette. Så er det mulig å konvertere, fikse og konvertere igjen? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 åpne i photoshop og gjøre jobben der? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har hørt at det ikke er mulig. Eller at man må ha fullversjon.....har hørt at de ikke går da også men......altså, å redigere andres pdf-filer. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis du er villig til å bla opp noen lapper, kan du se her eller her. Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så er det mulig å konvertere, fikse og konvertere igjen? Last ned Acrobat Reader 7.0 trial, med den kan du redigere PDF filer. Forutsatt at den tillater det, det bestemmes av den som lagrer PDF fila. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det kommer an på om filen er låst av avsender eller ikke. Hvis den ikke er låst kan du med rett verktøy (Adobe Acrobat f.eks.) enkelt gå inn og gjøre små endringer i tekst o.l. Men å gjøre dem totalt om derimot er vel neppe hensiktsmessig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 i Adobe Acrobat 5.5 var det et plugin som gjorde at du kunne redigere pdf-dokumenter og lagre det i andre formater, fra versjon 6.0 av var dette innebygget i Adobe Acrobat. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du kan bruke Foxit PDF Editor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå