Stinmaker Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei, jeg har en ny pc fra DEll, problememt med den er oppstarten, starter helt fint til jeg logger meg inn i windows xp med mitt brukernavn og passord, deretter er det bom stille, pc'en er ustabil og vrang i ca. 5 minutter. nettverksikonene kommer ikke opp på nedre høyre hjørne, og når de kommer fram etter 5 minutter så fungerer pc'en 100 % normal. det ser ut som det er noe galt med nettverks instillingene som ikke fungerer, har installert de nyeste driverene til nettverkskortene (trådløs og vanlig), reinstallering av XP hjelper ikke, samme problemet dukker opp igjen. det tar også litt tid å slå av, ca. 1-2 miutter å slå den av. pc'en er av type D810. har kjørt det vanlige med spyware og antivirus. i oppstarten har jeg følgende programmer i msconfig: rundll32 atiptaxx qttask nerocheck logi_Mwx Quickset apoint msnmsgr bluetooth manager Håper noen kan hjelpe meg med dette, frustert i løpet av de 5 minuttene så får ikke jeg lov til å gå inn på nettverksinstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå