Ni kon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Say it loudly and proudly : Fuck You NB! Lyd kreves Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hahaha, den var bra. :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tips, ikke spill den der på en amerikansk skole. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "fuck the fuckings fuckers" Den var bra assa! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det var noen som postet den for noen uker siden, den ble stengt fordi de ikke ville ha denne en runde til elns. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har sett en anna versjon av den der. Vet ikke helt hvordan som er best. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 infuckingcredible! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det som er litt rart er nordmenn's trang til å si FØKK istedet for det de sier overalt ellers i verden, nemlig FAKK. (fonetisk). Hører du noen si Føkk på film veldig ofte? tror ikke det. Selv svenskene har skjønt det. Vi sier føkking åmål, de sier fakking åmål. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel, jeg sier "fakk" og ikke "føkk". Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Morsom den derre! Takk for linken Øivind, fant nemlig en annen meget interesant video, som eg så, igjen,igjen og igjen. Ble bedre og bedre for hver gang! Link Endret 10. september 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Morsom den derre! Takk for linken Øivind, fant nemlig en annen meget interesant video, som eg så, igjen,igjen og igjen. Ble bedre og bedre for hver gang! Link VIL SE MER Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har sett en anna versjon av den der.Er det denne du har sett tidligere? Samme lydsporet som den oivind_dahle postet, men forskjellig bilde. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Shelly talks to fucking much! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hehe, genial remake av den gamle flashfilmen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Morsom den derre! Takk for linken Øivind, fant nemlig en annen meget interesant video, som eg så, igjen,igjen og igjen. Ble bedre og bedre for hver gang! Link VIL SE MER Kan meddele at jeg har den filmen og mange andre av samma dama.. Har sett den fuck-filmen før, genial though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå