Lafro Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Hva er problemet når alle spille hakker litt (i sidene) på alle spill uansett grafikk. 1024 MB RAM AMD XP2400+ GeForce 6800GT 256MB HDD 120GB + Ekstern HDD 200GB Takker for hjelp! MVH. Frola Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er det internett spill det går i? for da kan det være lagging. altså for dårlige rates i forhold til inettlinja di. Eventuelt på du prøve å stenge av AntiAliasing og Vertical Sync. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det gjelder alle spill.. Uansett hvor grafikken er stilt inn. Det er ikke så mye det er snakk om. Merker det best ute i sidene <--------------------------------------------------------------------> Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kjører du spillene fra eksterne disken? Kan det kansje ha noe med at du ikke har installert USB2 drivere og hastigheten enkelt og greit er for lav? Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 For øyeblikket bruker jeg FireWire.. Men det gjelder spill også, som ikke blir kjørt derfra.. Håper dere kan hjelpe Takk i tilfelle dere prøver. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan jo vere en litt defekt minnebrikke da.. prøv med en om gangen Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har prøvd å bytte på minnebrikkene å sånn Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er det ikke noe program som ligger i bakgrunn å kjører, som bruker hele CPU'n ? Sjekk Windows oppgavebehandling, Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 CPU en er lav nå, men hvis noe presser opp CPUèn er det bare å ta det vekk da.? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 prøv å scanne etter spyware og virus du, men høres mer ut som det er noe defekt hw en eller annen plass Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan det være prossesoren?, for 3D kortet og RAm en fikk jeg i går.. Men det var likt med det gamle 3D kortet og sånn, med den merkelige hakkingen! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kan ikke være skjermen din som er gåen da? Slik jeg forstår åpningsinnlegget hakker det kun i billedkanten? Er noe galt med maskinen vil det hakke "ordentlig", ikke bare i kantene. Edit: Prøv med en annen skjerm. Endret 8. september 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Høres ut som du ikke har chipsetdriverne lagt inn.. Last de ned på siden til produsenten av hovedkortet, og legg inn fort som svint. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan du hjelpe meg å finne de nyeste... ABIT NF7-S Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Her kan du finne drivere. Last ned chipsetdrivere for ditt operativsystem, så er det bare å beise på.. Endret 8. september 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Takk skal dere ha for hjelpen! Håper det virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå