Aasgaard Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Peter Molyneux trollbandt oss med sitt foredrag om Black & White 2 på Games Convention, og nå har vi også fått klørne i en fersk betaversjon av det kommende spillet. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Dødskult, jeg gleder meg. Jeg var aldri noe spesielt fan av 1eren. Denne derimot har potensiale til å bli noe hos meg Men jeg er fortsatt litt skeptisk. Kan de holde det de lover? Jeg venter fortsatt på de endelige testene av fullversjonen. Endret 8. september 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
halola Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) veldig morsomt å se hvordan dette blir Spilte en'ern ganske mye. Utrolig hvor mye overaskelsesmomenter de klarte å presse inn i det spillet. Husker mange morsomme opplevelser, men en ganske creepy: Jeg løftet opp en jente og ristet henne litt, så når jeg hev henne fra meg så hørte jeg en stemme fra spillet: "DU SOM TROR PÅ JESUS!" Det var helt sykt! Og det var på norsk!! En typisk ting som jeg ALDRI hadde blitt trodd på hadde jeg fortalt det til noen, men heldigvis var 2 kamerater der akkurat når det skjedde, var rimelig happy for det, ellers hadde jeg blitt mobbet for å si noe slikt! (lang setning) Ja SÆRLIG, B&W snakker om jesus på norsk!! jaja, syk opplevelse, har aldri skjedd igjen, var nok et påskeegg eller noe. Gleder med til B&W 2 Endret 8. september 2005 av halola Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg gleder meg veldig til dette spillet, elsket enern(foruten to siste banene som jeg aldri ble ferdig med) og har høye forhåpninger til dette spillet! Lenke til kommentar
johann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 1ern levde alldrig opp til forventningene? hva?! 1ern er jo genial! Er jo så fantastisk morsomt, skjønner ikke helt dette da. B&W1 er genialt, og B&W2 blir utrolig genialt! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det var sikkert "genialt" på sitt vis, originalt og fritt, men mange ble skuffet over holdbarheten. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det var sikkert "genialt" på sitt vis, originalt og fritt, men mange ble skuffet over holdbarheten. Har fulgt med på utviklingen av dette spillet og etterfølgeren ser ut til å bringe mye større strategiske elementer inn i sjangeren. Pluss at innbyggerene dine skal være mer uavhengig (aldri mer: We need food, We need homes, We need children, Deaaaath, Offspring! ) Endret 8. september 2005 av Zlash Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 noen flere som blir med på et raid til gamer.no sine lokaler for å skaffe B&W2 betaen? good or evil? ikke en gang et spørsmål i dette tilfellet Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Husker at når jeg spilte eneren, så tenkte jeg bare på at jeg skulle ønske Peter kunne sende en kopi til Sid Meier, slik at vi fikk en versjon av Civilization som brukte samme 3d motor Falt aldri helt for strategi-elementene i 1'ern er jeg redd, selvom det var litt artig. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skaperne av spillet har sagt at B&W2 blir minst dobbelt så langt som B&W!! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 AIen til det forrige spillet kan man ikke klage på da, du som lagde artikkelen. Den kom jo i Guiness Rekordbok! Aldri opplevd noe bedre jeg, første skrittet mot ordentlig kunstig intelligens. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) AIen til det forrige spillet kan man ikke klage på da, du som lagde artikkelen. Den kom jo i Guiness Rekordbok! Aldri opplevd noe bedre jeg, første skrittet mot ordentlig kunstig intelligens. Hva slags rekord har spillet i Guiness? Jeg er svært uenig i at Black & White var første skrittet mot en ekte kunstig intelligens. Tull og tøys, vil jeg si. Creatures kom allerede i 1997, flere år før Black & White, og hadde en kunstig intelligens Molyneux og co. bare kan drømme om. Uhyre smart var det ikke, men dyrene du skulle fostre opp fra fødsel til død var langt mer intelligent enn både i originalen Black & White og oppfølgeren. Og det har sikkert vært spill før det som også var langt mer intelligent. Dyret i Black & White var, i mine øyne, dum som en stokk. MobyGames: Creatures. Endret 9. september 2005 av Erling E. Lenke til kommentar
Harry Belly Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Personlig så mener jeg at de burde ha forsatt med forgjengeren til B&W. Nemelig et av de beste spillene som noen gang har vært laget---- Dungeon Keeper II ---- Hadde satt mer pris på en oppfølger til det spillet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Personlig så mener jeg at de burde ha forsatt med forgjengeren til B&W. Nemelig et av de beste spillene som noen gang har vært laget---- Dungeon Keeper II ---- Hadde satt mer pris på en oppfølger til det spillet. Oh yah! Black and white var gøy, men Dungeon Keeper var suverent! "A vampire has risen in your graveyard" Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Dungeon Keeper-spillene var virkelig fenomenale. Jeg fatter ikke hvor de ikke prøver å lage en slags kopi, eller enda bedre en treer. Strategispill selger, de er populære, og Lionhead har et godt navn. Bullfrog er jo oppløst, så. Og hele temaet til Dungeon Keeper-spillene er noe som typisk slår an på markedet - hele det "nitty, gritty", slemme, djevelske og litt sexy uttrykket. Utrolig godt spill. Jeg elsket å gå "incognito" og labbe rundt i gangene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har ikke noen spesiell interesse for B&W. Grunnen er egentlig fordi da jeg prøvde å spille 1'ern for leeeeeenge siden, så skulle jeg ta treninga. Under treninga ble jeg bedt om å plukke opp en fyr og sette han på en tømmerstokk. Siden kameravinkelen var så rar, så klarte jeg å slippe han rett bak tømmerstokken, slik at jeg ikke fikk plukket han opp igjen (det gikk sikkert an å rotere kameraet, men jeg visste ikke det da). Da ble spillet umiddelbart avsluttet og avinstallert. Det kan hende 2'ern blir bra, men jeg orker ikke å følge noe med på det før det kommer. Får se da om jeg vil like det. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Gleder meg så sinsykt til dette spillet!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Og da diskuterer vi B&W 2 og tilhørende artikkel, og ikke Dungeon Keeper II. På forhånd takk. Spillte B&W en et par ganger, men var ikke så veldig flink må jeg si. Til mitt forsvar var jeg ikke så veldig gammel den gangen, og hadde småproblemer med å skjønne alt. Jeg fikk dog med meg at det ikke var så mye militært fokus i spillet. Dette ser det ut til at de har gjort noe med i toeren, da det er screens av litt store hærstyrker i spillet. Tror dette kan bli ganske bra jeg. Har hvertfall ikke noen tvil om det. *Går og finner eneren og innstalerer denne* Snorre Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Spillet har fått release dato! We say Black&White 2 now has a final release date! We know we mentioned two different dates a while ago, one for North America and one for Europe, but can now confirm that Black&White 2 has a worldwide release date of 7th October 2005. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jo flere som forguder deg, jo større blir området du kontrollerer. Blir spennende å finne ut hvordan du skal få folket ditt til å forgude deg når du er ond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg