Knopfix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312623&cks=PRL En kompis trenger psu og det haster,ville dere gått for denne med tanke på støy,kvalitet,fremtid osv? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så vidt jeg vet så finnes det bare en 500w som er produsert av Mist så vil absoltt anbefale deg og kjøpe den! Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei Bra pris også.... /jan Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Løp å kjøp sier jeg! Har den selv og den er stille og stødig som et fjell! Hørt at mange har denne, og alle er stor-fornøyde! Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hehe Regnet med at den var bankers Når han i tillegg ser deres skryteord her blir han nok veldig fornøyd Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe Regnet med at den var bankers Når han i tillegg ser deres skryteord her blir han nok veldig fornøyd Den burde være bankers! PSUen er Extremt silent(grunnet 120mm vifte), og han burde aldri få problemer med den. hvis: så er det hans skyld! Misten har en fin matt farge, så den burde passe inn i all-slags kabinetter. Sett at det har vært tråder om "finnes det noe negativt med MISTen?" (osv) PSUen blir nesten for perfekt sier jeg! Håper han kjøper denne PSUen! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Her er den tråden om Mist Jeg har kjøpt 3 stk og har ikke noe negativt og si! Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Han sitter nok nå å ruger på bilde og trykker på nettspor med jevne mellomrom Lenke til kommentar
Cyborg BS Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hey Knopfix! Det var lett å bestemme seg etter å ha lest alle disse vennlige og konstruktive svarene. Misten er på vei i posten og jeg gleder meg til å få den på plass, da min nåværende spraker når jeg setter på spill osv. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Det er bra,alltids deilig å vite man har kjøpt noe med kvalitet Lenke til kommentar
Cyborg BS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjempe. Nå har jeg fulgt med på hvor pakka befinner seg i posten, for moro skyld og ikke så rent lite utålmodighet.. Den var i Stokke og kjørte forbi mitt hjemsted og til Oslo... Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå