Arsenal_RULES Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 QXL Jeg har maks 1600 kroner til kjøp av digitalt kamera, noen som har noen gode ideer til meg, hvor jeg kan skaffe meg et kamera, til den prisen? Kan jo alltids spare i 2 måneder (student, jepp-.-), å kjøpe meg et nytt kamera, på elkjøp til 2500. Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Huff, det kameraet er sansynligvis ikke verdt noe som helst. Antagelig vil du bli skikkelig missfornøyd med kvaliteten. Bildet av det er også så dårlig at man ikke en gang kan se merket. Det er sikkert ikke tilfeldig. Men det kommer jo an på hva du ønsker å bruke det til. Skal du tape det fast til en stein og hive det utenfor et stup, så er det antagelig rette kamera. Gitt at brikke/tape (står heller ikke) overlever. Nei, spar heller noen kroner og kjøp noe du vet hva er. For drøye to lapper får du spennende digitale kompaktkamera, som også kan brukes som videokamera. Og helt sikkert med samme kvalitet. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Ok, tusen takk (styrer unna den da...) Det blir et elkjøp kamera da? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg ville styrt langt unna. Man vet jo ingen ting om kameraet. Og se på bildet på toppen av kameraet. Ser jo ut som om de to plastikkdelene knapt sitter skikkelig sammen. Det er dyrt å være fattig, er noe man av og til sier. Og grunnen til det er at i et forsøk på å spare penger, så bruker man ofte pengene på billig dritt med dårlig kvalitet som ikke er holdbart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Syntes nok at 5 mpx hørtes litt mye ut. Og det var det også 5,0 mega pixel software resolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå