Gå til innhold

Hva kan man gjøre i USA(Los angeles)?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da blir man skutt av secret service (eller SS som jeg liker å kalle dem :p )

dra til rupert, ha en paul schaefer (drit i prisen :p ), stikk innom BH Photo Video og sikle over alt utstyret, gå over brooklyn bridge, ta ferga til staten island, stikk innom frihetsstatuen (eller er den stengt?)

Besøk ground zero, empire state building, soho (hvis du liker slikt), central park...

hvis du skal til NY så er det MASSE å gjøre...

Lenke til kommentar

Slutt å tull da, tror faktisk trådstarter prøver å være seriøs, tror ikke han har tenkt å kaste egg på Bush til eksempel. Det skal ikke jeg ivertfall om 15 dager.

Skal til NY og Washington...

Takker de som skriver seriøst for gode forslag og slutt på OT-pratet dere andre! :)

Lenke til kommentar

Åh shit! du skal til drømme byen min (borsett fra Bergen), besøk South Central, i en polstret cab seff! sjekk nattelivet, drikk deg dritings utenfor liquor stores, og chill med litt ganja ute i solen, besøk long beach og chill an med Snoop Dogg, det er MASSE å finne på i LA, det er faen meg en dritt kul by!

Lenke til kommentar

Var i Los Angeles for to år siden og da gjorde jeg blant annet følgende:

• Syklet på St. Monica Beach
  • Badet i stillehavet
  • Besøkte "Six Flags Magic Mountain" (verdens største fornøyelsespark)
  • Besøkte "Universal Studios" (kan virkelig anbefales!)
  • Cruiset rundt i Beverly Hills og så på stedene der kaksene og kjendisene bor
  • Spiste på gode og billige Tex Mex restauranter (store porsjoner!)
  • Spilte tennis, slappet av og koste meg

I LA finner du et enormt underholdningstilbud. Byen er proppfull av fornøyelsesparker og andre aktiviteter. Byens to store svakheter er den enorme trafikken som fører til endel køkjøring (beregn god tid hvis du skal ta deg rundt i byen med taxi eller leiebil) og tildels høy kriminalitet i enkelte bydeler. Noen av disse bør man heller ikke oppsøke på dagtid.

God tur!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...