fxwz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg og klassen skal til Los Angeles i USA Men vi aner ikke helt hva vi kan foreta oss der nede, som alle har interesse av å være med på! Endret 13. september 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 eh.. er sikkert like mye som du kan gjøre i russland Hva med å skrive HVOR i USA dere har tenkt dere? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 HiTeCk : Er sikkert mye kjekkere å mer å finne på i Russland.. Smallville : Gjør det jeg ville gjort. Le som faen av alt det latterlige i USA.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Smallville :Gjør det jeg ville gjort. Le som faen av alt det latterlige i USA.. Som hva? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 HiTeCk :Er sikkert mye kjekkere å mer å finne på i Russland.. :!: veel Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 HiTeCk :Er sikkert mye kjekkere å mer å finne på i Russland.. Smallville : Gjør det jeg ville gjort. Le som faen av alt det latterlige i USA.. Ehh ok. USA owns Russland 2k! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Gå på butikken og prøve å kjøpe alkohol. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er faktisk USA kandidat eller hva faen jeg skal kalle meg Skjell meg ut den som vil, men jeg bryr meg ihvertfall ikke Jeg står for mitt og du kan gjerne stå for ditt Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kjør rund i en tøffe BILER på rad å rekke Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvor skal du? Det er ikke så mye mer du kan gjøre i USA enn i Norge, bortsett fra å se på kjente severdigheter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sprenge ting? Støttes :!: Hva ville du gjort andre steder? kan jo se på sånne kjente ting, eller som jeg antakeligvis ville gjort: gått inn i en stor tegneseriebutikk, eller spillehall Hvor i usa skal dere? ville vært tøft om hele klassen hadde vært med på David Letterman. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Blir vel NY Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) gå på david letterman show! besøk Helo Deli! Endret 8. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kjøre biiiiiiiiil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvis du skal til NY, stikk innom Rupert! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvis du skal til NY, stikk innom Rupert! ^2 Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvis du skal til NY, stikk innom Rupert! ^2 ^^3, det må du bare gjøre! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 se på NY Yankees kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå