Howard Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Logitech har lansert to nye høyttalersett for PC-bruk, hvor det ene er utstyrt med trådløse bakhøyttalere. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg stiller meg litt skeptisk til batterikapasiteten på bakhøytalerene. Håper det ikke er sånn at batteriene må skiftes annenhver dag hvis man bruker høytalerene noen timer om dagen. Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 , , ,men er vel sikkert strømadapter med tråd på dem? Man må altså legge opp 230v istedet for høyttalerkabel. Eller har jeg misforstått? Batteri? Til å drive høyttalerforsterker? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Dette lurte jeg også på. Helt trådløse, som i batteridrevne? Eller er det bare overføring av lydsignalene som gjøres trådløst? Edit: Each of the independent rear speakers can be placed anywhere within 8.5 meters (28 feet) of the speaker system control center, requiring only a power outlet; no unsightly speaker wires running around the room, yet no compromise on quality. Endret 8. september 2005 av JBlack Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Win some, lose some. Nå må hver bakhøyttaler ha en stikkontakt? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 slik jeg forstår produktinfoen fra Logitech, er det snakk om trådløst mellom forsterker og høyttaler, så er sikkert en strømkabel ja. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dette blir ikke aktuellt for meg. Hvorfor ikke benytte ledninger til lyd når de først må ha ledning likevel? Dessuten lurer jeg på om det er digital eller analog overføring av signal. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er ikke dette en gammel lansering? Mener bestemt at en jeg kjenner kjøpte dette settet i midten av Juli Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har sikkert noen form for "sol panel" eller innebygd kjerne kraftverk silk at den produserer sin egen strøm.... Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dette lurte jeg også på. Helt trådløse, som i batteridrevne? Eller er det bare overføring av lydsignalene som gjøres trådløst? DØDS-KUL avatar "JBlack" ! "Speedball", et av de feteste spillene til Amiga.... Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Speedball 2: Brutal Deluxe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 De er sikkert atomdrevne,,, neida. Er sikkert batteri Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 De er sikkert atomdrevne,,, neida. Er sikkert batteri Står litt lenger opp i tråden, at det går strømledninger til de bak. Men det er klart, du slipper å dra ledningene bakover, sålenge du har strøm bak deg... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Z-5450 så helt klart spennede ut, men for en pris!..... Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ehm "Høyttalere uten tråd" Er ikke strømleding tråd? hvis det skal koblet strøm på..vendeligs omformuler topic på artikkel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dette blir ikke aktuellt for meg. Hvorfor ikke benytte ledninger til lyd når de først må ha ledning likevel? Dessuten lurer jeg på om det er digital eller analog overføring av signal. Jeg ser det som en selvfølge at det er digital overføring. (spraking ala AM-radio eller FM er vel ikke særlig ønskelig.) Jepp, litt trist at "trådløst" ikke er trådløst, men da slipper man i hvertfall å tenke på batterier. Jeg synes ikke det er teknisk unnerlegent å slippe å tenke på batterier, selv om man må finne en passende stikkontakt på andre siden av rommet. Det var bare litt uventet i og med jeg regnet med at trådløst var helt trådløst og ikke delvis trådløst, eller skal vi si "trådredusert" Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hmm,dette var interresant! Men det er vel ikke "virkelig" trådløst, eller hva? Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det der så evig jalla ut. Får ikke blitt "Super"bra lyd når ting skal være trådløst uansett hvordan man vrir på det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det der så evig jalla ut. Får ikke blitt "Super"bra lyd når ting skal være trådløst uansett hvordan man vrir på det. Hvorfor så negativ? Vet du noen tekniske detaljer som vi andre ikke vet? I så fall fortell i vei. Hvis overføringen er digital hele veien f.eks med optisk eller coax ut fra PCen (=digitalt) til det de fremre høytalerene så avhenger jo lyden der av kvaliteten på høytalerene, DA-konvertoren, filtre og forsterkeren der. Hvis det digitale signalet sendes uforandret over til bakhøytalerene og forbindelsen er god så er det jo de samme faktorene som gjelder der. Altså er ikke overføringen i seg selv kvalitetsforringende. Men som sagt: Hvis du har tekniske detaljer som vi andre ikke har så må du gjerne dele de med oss. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det der så evig jalla ut. Får ikke blitt "Super"bra lyd når ting skal være trådløst uansett hvordan man vrir på det. Hvorfor så negativ? Vet du noen tekniske detaljer som vi andre ikke vet? I så fall fortell i vei. Hvis overføringen er digital hele veien f.eks med optisk eller coax ut fra PCen (=digitalt) til det de fremre høytalerene så avhenger jo lyden der av kvaliteten på høytalerene, DA-konvertoren, filtre og forsterkeren der. Hvis det digitale signalet sendes uforandret over til bakhøytalerene og forbindelsen er god så er det jo de samme faktorene som gjelder der. Altså er ikke overføringen i seg selv kvalitetsforringende. Men som sagt: Hvis du har tekniske detaljer som vi andre ikke har så må du gjerne dele de med oss. .. i rest my case, well put! Settet var spennende ja, det viser iallefall en utvikling MOT trådløse høyttallere, selv om vi ikke er helt i mål enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå