gamer73 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja..valgets kvaler her. Jeg prøver å finne ut om jeg gjør lurt i å vente til D600 kommer, elelr om jeg skal gå for K750i nå liksom. Pris betyr egentlig ikke så veldig mye om D600 liksom er mye bedre enn K750’en. Men som jeg har fått med meg så er det ikke autofokus på D600, og da jeg tar mye bilder så kan jo dette være en fordel. Dessuten er jeg utrolig glad i lette menyer styrt med Joystick…slik som min nåværende T610 har. I størrelse så er D600 en tanke større i de dimensjonene som har noe å si. Dvs bredde og tykkelse. Da jeg går med mobben konstant i bukselommen så må den ikke være for stor. Eneste fordel med D600 som jeg ser det er vel at skjermen er betydelig større..elelr er den det?… Er det andre fordeler over K750i som jeg ikke har fått med meg? Jeg trenger ikke en utvidet kalender eller edge eller noe slikt, da jeg svært sjelden bruker den i jobbsammenheng. Så kan dere hjelpe meg å velge! Please!! Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det virker som du resonnerer deg frem til riktig valg selv.. Kjøp deg en SE K750i du, du vil ikke angre! (Har kjøpt selv) Endret 8. september 2005 av hware666 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eller gå for en W800, samme mobil som K750 men større minne, bedre musikk muligheter og (syns jeg) et kulere utseendet. D600 når ikke helt opp til K750, men det er det jo ingen andre ikke smart mobiler som gjør heller. Markedets beste kamera, meny styring, i det hele tatt en glimrende mobil! Lykke til! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) ja hehe...ser slik ut ja. Jeg har også aldri likt telefoner som man må klappe sammen eller skyve opp. Dem er på en måte litt mer for jenter føler jeg. Nesten som et slikt sminkeskrin hvor man åpner opp og får tilgang til speil og pudder. Som jeg ser det så er vel den eneste fordelen at D600 har stor skjerm (da jeg aldri kommer til å benytte meg av proff-applikasjonene D600 har uansett, og ikke k750 sine heller) Og etter at jeg fikk bærbar pc, så har jeg ikke noe som helst behov for stor skjerm på mobben, da jeg bruker pc'en til å surfe og spille på. Selv om stor skjerm på mobben på ingen måte er en ulempe! Når det er sagt så kommer helt sikkert amobil.no til å komme ut med en test av D600 om kort tid. Der komemr dem sikkert til å sammenligne den mye med K750. Så jeg tror uansett jeg venter på denne testen for å finne ut hva dem gutta sier. Men om ikke dem hevder at D600 er et mye bedre kjøp enn K750 så tror jeg det heller mot en 750 på meg. Endret 8. september 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg