Gå til innhold

Ditt sureste WoW øyeblikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problem:

Føler at jeg er FERDIG med spillet, har ingenting mere å jakte etter.. seff kan jeg gå for høy PvP rank og fete items. Og jeg kan samle på elemental-settet. MEN HVORFOR SKAL JEG DET? Har ingenting som motiverer meg lengre til å spille...

 

Haha ! Som blodfersk lvl60 er du bare hallveis !

 

Nå er det på tide å klare alle de questa en kan ta i BRD, BRS, Scholo & Stratholme.

 

Nå er det på tide å lære seg så spille skikkelig i team og finne/lage gode teams der alle utfyller en annen skikkelig og gjør jobbene sine !

 

Nå er det slutt på muligheten å hente inn en som er +20 lvl'er over som bare soper veien foran dere for å få det til :p

 

Ellers så kan du endelig ta deg tid å bli skikkelig kjent i instancene, hjelpe med å lede grupper og raids og til å med lede en selv !

 

Enn kan ha en "fridag" i uka å hjelpe andre.

 

Etter dette er ordna så er det på tide å ganke bosser i MC ! Alle 6 av dem ! :)

 

 

:tease:

Jeg har da gjort alt av quest i BRD, strat, scholo og har så vidt begynt på de i LBRS. Har også hatt en bra run i UBRS.

 

Og forresten så har jeg ALDRI tatt i mot hjelp på quest av folk som er noe særlig over meg i level. Liker utfordringen med å gjøre det "slik det skal gjøres"

 

Har også en del faste spillere jeg kjører instances med, og vi fyller hverandre VELDIG godt. Har så vidt begynt å spille igjen, prøver å få hele element-settet. Men føler fortsatt at storyen i spillet mangler. Er lite framdrift i spillet bortsett fra det å få nye items.

Lenke til kommentar

Mitt sureste øyeblikk var når jeg gikk og hentet flagget i wsg med roguen min og brukte sprint-preparation-sprint-nifty stopwatch og kom meg helt til tunnelen til hordesiden, droppet det fra meg til en shaman som stod der klar (trodde jeg) bare for å se at mongoen bare står der og lar en mage som var 5-6 sekunder bak meg ta flagget........................................................................................

Eller, vi wipet på ragnaros @ 2% for 2 dager siden med guilden, det er vel kanskje d SURESTE, selvom jeg egentlig er megahappy for at vi klarer det så bra.. Vi begynte på ragnaros for 1,5 uker siden og da fikk vi han bare ned til 64%, så 52%, så 38%, så 18%... så etter det igjen 2% Vi kaller det god framdrift :D

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

dvs dere klarte det på 2 forsøk da eller? :roll: Vi har prøvd 3 ganger totalt nå (dvs 3 ganger til mc for ragnaros med 2-5 forsøk pr gang), men igår hadde vi bare uhell med healers, og mt som ble blåst til himmels... Virker som om fighten mot ragnaros er veldig luck basert spør du meg da han nuker random targets innimellom... Har prøvd med fire res pots og uten, og det beste forsøket fikk vi uten hvis jeg ikke tar helt feil..

Det går ikke så veldig bra når han nuker ut 2 av prestene i raidet ned i lavaen med en gang.

Har ingenting med aggro å gjøre siden jeg bare stod i ro da jeg plutselig ble sendt til himmels og ned i lavaen, bare for å komme opp av lavaen og bli blåst til himmels enda en gang.. Tror jeg brukte 1 greater fire res pot(cooldown nede seff) + healthstone + shield + major healing pot hvis ikke jeg tar feil så fikk jeg vel faktisk healing fra andre raid members og ... merk, alt dette skjedde iløpet av 10 sekunder+- ^^ uten at jeg hadde begynt å heale. Samme skjedde på neste try og bortsett fra at da var det ikke meg det gikk utover.. Hehe alt går lissom bra hvis han bare nuker de med fire res og litt hp :p

Vi trenger mer fire res, men det begynner å bli bedre siden alle i guilden farmer fire res gear/buffs/++ 24/7 nå... Har 129 fire res unbuffed med fire res gear nå, wehoo! Bare synd polychromatic cape er så JÆVLIG stygg...

 

 

Men ja, nr 4 i eu? Vet ikke jeg, vet bare at alliance guilden på våres server har tatt han for noen dager siden og jeg vet at det er flere andre eu guilds som har tatt han, men hvordan kan du vite at dere var nr 4? :p

Og når jeg tenker meg om så er vel al akir blant de første serverene så kom opp, og det er ikke ragnaros... :tease: Er vel fra siste slipp av servere før lightnings blade og homorush.. *whine whine*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...