Gå til innhold

Ditt sureste WoW øyeblikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stratholme igår kveld: Bone Slicing Hatchet dropper, og hunter og jeg (fury warrior) roller på den. Hunter går i vinkel fordi jeg vinner, spammer noe avsindig masse og quitter gruppa. Jeg kan forstå at den er særs fin for hunters, men den er ikke mye dårligere hos en som alt har masse strength og som har skills som krever raske våpen og mange crits.

 

Samtidig i SM:

Dama (38 priest) spiller seg gjennom SM Library og får følgende kommentarer fra en og samme hunter (som for øvrig insisterte på å tanke):

[i kronologisk rekkefølge:]

* Du healer ikke nok

* Du gjør ikke nok skade

* Du må passe på runners

* Jobben din er å gjøre så mye skade som mulig

* Hvorfor healer du meg ikke?

 

Vi var ikke spes glad i huntere den kvelden.

Kan se at det øddeleger synet på hunters, men heldig viss har ikke eg møtt mange slike :)

Lenke til kommentar

mitt aller kjipeste øyeblikk var når jeg logget på NÅ for å spille...

 

Forhistorie:

Etter 2 mnd og 17 tmer aktiv spilling ble jeg i går level 60 med min shaman. Har hatt det kjempegøy fram til da.

 

Problem:

Føler at jeg er FERDIG med spillet, har ingenting mere å jakte etter.. seff kan jeg gå for høy PvP rank og fete items. Og jeg kan samle på elemental-settet. MEN HVORFOR SKAL JEG DET? Har ingenting som motiverer meg lengre til å spille...

 

løsninger (eller ikke):

 

OK, tenkte å starte på en ny char, men det var jo DRITTkjedelig å spille de samme questene på nytt igjen, og bare følelsen av å "starte på blanke ark" var forferdelig. Har også en level 40 dverg warrior som har stått urørt en stund, så jeg gidder ikke begynne på alliance-character heller...

 

LØSNING:

Ta fram morrwind igjen =)

 

MEN: det som blizzard har gjort feil i dette spillet etter min mening er at de har ikke lagd noen historie i dette. Det jeg føler at som er savnet mitt, er at jeg ikke har gjort noen progresjon i det hele tatt.. har ikke kommet noe nærmere noe som helst MÅL. Hadde bliazzard laget en story om at man skulle ta en super-end boss som hadde grisebanka onyxia og ragnaros samtidig, og denne styggingen var trusselen mot verden og jeg måtte drepe han, samtidig som hele "livet" til min Kjære shaman dreide seg om dette, forberedelsene til å møte han for å redde tauren-verden. DA hadde jeg ennå hatt noe å sloss for... Men nå sitter jeg igjen med en følelse av tomhet... =(

Lenke til kommentar
OK, tenkte å starte på en ny char, men det var jo DRITTkjedelig å spille de samme questene på nytt igjen, og bare følelsen av å "starte på blanke ark" var forferdelig. Har også en level 40 dverg warrior som har stått urørt en stund, så jeg gidder ikke begynne på alliance-character heller...

Personlig syns jeg det er helt brillefint å starte en ny char. Bruk noe av gullet du har på shamanen og kjøp fancy saker til den nye charen. Stikk gjerne over til Kalimdor og ta undead-questene istedenfor Durotar/Barrens. Har du kompiser som spiller, hør om de vil være med å starte en ny char og ta quests med deg.

Lenke til kommentar

Hm, har hatt noen kjipe opplevelser, som en warrior som stjal Krol Blade, en hunter som knabba SC boots'a mine osv. Men siste gangen jeg har vert skikkelig irritert/skuffa var i går:

 

Vi hadde akkurat starta på Lucifron, og jeg dreiv å hakka på en av "vaktene" (er rogue). Får den derre stygge cursen, en gang, to gang og så får jeg et slag. Dette var ikke i en kritisk fase, men helt i starten, og jeg kunne jo godt ha fått litt healing i det minste. Dermed så daua jeg, og måtte se på hele jævla fighten som jeg hadde gleda meg til (første helga i Mc for meg). Men jaja, blei jo dkp for det ;)

Lenke til kommentar

Problem:

Føler at jeg er FERDIG med spillet, har ingenting mere å jakte etter.. seff kan jeg gå for høy PvP rank og fete items. Og jeg kan samle på elemental-settet. MEN HVORFOR SKAL JEG DET? Har ingenting som motiverer meg lengre til å spille...

 

Haha ! Som blodfersk lvl60 er du bare hallveis !

 

Nå er det på tide å klare alle de questa en kan ta i BRD, BRS, Scholo & Stratholme.

 

Nå er det på tide å lære seg så spille skikkelig i team og finne/lage gode teams der alle utfyller en annen skikkelig og gjør jobbene sine !

 

Nå er det slutt på muligheten å hente inn en som er +20 lvl'er over som bare soper veien foran dere for å få det til :p

 

Ellers så kan du endelig ta deg tid å bli skikkelig kjent i instancene, hjelpe med å lede grupper og raids og til å med lede en selv !

 

Enn kan ha en "fridag" i uka å hjelpe andre.

 

Etter dette er ordna så er det på tide å ganke bosser i MC ! Alle 6 av dem ! :)

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...