Gå til innhold

Ditt sureste WoW øyeblikk


Anbefalte innlegg

Slenger meg på "Ditt flaueste wow øyeblikk" tråden med en litt annen vri, post ditt sureste øyeblikk her.

 

mitt hendte meg i går, jeg gikk i scholo med et 10mann raid, nede i kjelleren ved Jandice Barov, så dropper Skullflame Shield. Jeg ser folk begynner å rolle som gale, og en Warrior roller 98. Jeg trodde da at løpet var kjørt! Så roller jeg, og får også 98, en Warrior i guilden min som var med roller, også han får 98.

Jeg tenkte da at sannsynligheten for at en av oss vant skjoldet var meget stor. Så roller en Paladin 99....

 

:cry:

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi var på guild run i UBRS, så dropper http://www.thottbot.com/?i=21012 av en Dragonkin, så skal alle shamanene rolle only. Selvfølgelig starta jeg med og rolle 3. Vinnerern vant med roll på 56.

 

Den mace'en har gått for 2500gold på en server.

Den droppet for gruppa mi også... jeg rolla 78 og tenkte jeg hadde god sjans mot de 4 andre som trengte denne, men så når alle hadde rolla (som trengte den, og jeg ledet fortsatt), så roller en rogue og får 98... det første han gjorde var å equipte den (med vilje). Han mente han fikk bedre dps med den!! hva pokker skal en rogue med et caster item??? jeg ble så sint som jeg aldri har vært før! Det itemet er jo super-bra for en druid/pala!! (jeg selv er NE druid)

Lenke til kommentar

Pick-up raid i UBRS, alt går rimelig greit og glatt, da Rend går i bakken starter roll på Dal'Rend main hand. Warrior x 2 trenger ikke, en annen rogue + meg roller. Han starter, får 30ish, jeg får 60. Jeg jubler godt for meg selv, da plutselig en paladin skyter inn like før tiden går ut: "Need", og roller 80+. Dette irriterer meg den dag i dag :p

 

Talløse UBRS-raid, bare sett main hand droppe en gang.

Lenke til kommentar
Vi var på guild run i UBRS, så dropper http://www.thottbot.com/?i=21012 av en Dragonkin, så skal alle shamanene rolle only. Selvfølgelig starta jeg med og rolle 3. Vinnerern vant med roll på 56.

 

Den mace'en har gått for 2500gold på en server.

Den droppet for gruppa mi også... jeg rolla 78 og tenkte jeg hadde god sjans mot de 4 andre som trengte denne, men så når alle hadde rolla (som trengte den, og jeg ledet fortsatt), så roller en rogue og får 98... det første han gjorde var å equipte den (med vilje). Han mente han fikk bedre dps med den!! hva pokker skal en rogue med et caster item? jeg ble så sint som jeg aldri har vært før! Det itemet er jo super-bra for en druid/pala!! (jeg selv er NE druid)

Haha, latterlig :) Den macen er den beste off-hand macen for rogues (dps & speed), men det blir litt (veldig) drøyt å ta den foran palas/druids/evt. shammies.

 

 

Men er ikke loot rules på PuG UBRS/Scholo/Strat at alle BoEs er ffa? Er i hvert fall det på de fleste PuGs jeg har vært på.

Lenke til kommentar
Vi var på guild run i UBRS, så dropper http://www.thottbot.com/?i=21012 av en Dragonkin, så skal alle shamanene rolle only. Selvfølgelig starta jeg med og rolle 3. Vinnerern vant med roll på 56.

 

Den mace'en har gått for 2500gold på en server.

Den droppet for gruppa mi også... jeg rolla 78 og tenkte jeg hadde god sjans mot de 4 andre som trengte denne, men så når alle hadde rolla (som trengte den, og jeg ledet fortsatt), så roller en rogue og får 98... det første han gjorde var å equipte den (med vilje). Han mente han fikk bedre dps med den!! hva pokker skal en rogue med et caster item? jeg ble så sint som jeg aldri har vært før! Det itemet er jo super-bra for en druid/pala!! (jeg selv er NE druid)

rogueh weaponh:P

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
helt klart hunter våpen

:tease:

 

Taper ALLTID roll på den helvettes baron kappa.. gjort faen 30++ runs nå for den :thumbdown:

30+ runs for meg og, og enda ikke sett hverken Cape of the Black Baron eller Bonescraper - sistnevnte ikke så nøye lenger da jeg har sveket og tatt Sword Specialization :p

Lenke til kommentar

Det desidert kjipeste jeg har vært med på, må vel ha vært i går.

Gruppe på 5 i Maraudon, orange instance, alt går glatt, vi kommer til den andre bossen, og han dropper feeeite spaulders for rogue. (jeg er forøvrig rogue selv :p)

 

Selvfølgelig hadde vi en druid med som tok neeeeed på denne, og han starta å rolle..

 

Han rolla da 13, og jeg tenkte "JESS, detta skal bli kos"

Så rolla jeg 1!!

 

 

Det ødela dagen min :(

Lenke til kommentar
Pick-up raid i UBRS, alt går rimelig greit og glatt, da Rend går i bakken starter roll på Dal'Rend main hand. Warrior x 2 trenger ikke, en annen rogue + meg roller. Han starter, får 30ish, jeg får 60. Jeg jubler godt for meg selv, da plutselig en paladin skyter inn like før tiden går ut: "Need", og roller 80+. Dette irriterer meg den dag i dag :p

Off, da hadde jeg tilta fint veit jeg. >.<

 

Har egentlig ikke vært borti så mye som irriterer megselv ennå (var en annen warrior som tok shadowcraft gloves fra en rogue i raidet mitt idag, roguen mangla bare de og hadde gjort LBRS 25+ ganger for å få dem, ble litt sur på hans vegne), eneste må ha vært i Scholomance hvor jeg sanka Deathbone-deler (var i classrun, så jeg sanka alt som kom) helt til beltet dropper og priesten vår drar den inn. Da ble jeg litt furten. Men jeg hadde klaga en god del mer hadde det vært snakk om breastplate.

Lenke til kommentar

Mitt kiipeste øyeblik var vel i UBRS i forrige uke. Da DENNE dropper av Gyth.. seff roller alle warriors, hunters og shamans på den (shaman selv) Jeg roller 89, høyeste av dem som hadde rolla.. var temmelig happy med tanke på hvor sjelden den er..

 

Siste fyren som rolla, rolla 89. og vant den..

Stygge hunter.. han viste jo ikke engang hva den var til.. Grr...

 

Noen som vet hva greia er når to roller likt?

Lenke til kommentar
Mitt kiipeste øyeblik var vel i UBRS i forrige uke. Da DENNE dropper av Gyth.. seff roller alle warriors, hunters og shamans på den (shaman selv) Jeg roller 89, høyeste av dem som hadde rolla.. var temmelig happy med tanke på hvor sjelden den er..

 

Siste fyren som rolla, rolla 89. og vant den..

Stygge hunter.. han viste jo ikke engang hva den var til.. Grr...

 

Noen som vet hva greia er når to roller likt?

Bruker dere ikke å passe på alt BoP, for så rolle manuelt? Det fungerer mye bedre. Men uansett, om dere bruker terningene til blizzard og to stykker roller likt, er jeg gansker sikker på at det blir en skjult roll mellom de som var likt, der høyeste vinner.

Lenke til kommentar
Dei gongane eg har vore med på at nokon har rolla likt, er det den som rolla sist som vinn itemet.

Dette har skjedd meg 1 gang, det var i SM tror jeg for et to hånds våpen.

 

Mens vi fighta så er det en som looter og da kom terningene opp, jeg venter å rolle til fighten er ferdig, mens en kar rolla med engang.

 

Vi fikk begge samme roll, husker ikke helt hva det var, men var ikke veldig høyt.

 

Da vant han, og han rolla først.

 

Så hvis andre har opplevt at den som roller sist vinner, så er det kanskje sånn som han ene her sier, at det er en skjult roll hvis noen får likt.

Lenke til kommentar
Mitt kiipeste øyeblik var vel i UBRS i forrige uke. Da DENNE dropper av Gyth.. seff roller alle warriors, hunters og shamans på den (shaman selv) Jeg roller 89, høyeste av dem som hadde rolla.. var temmelig happy med tanke på hvor sjelden den er..

 

Siste fyren som rolla, rolla 89. og vant den..

Stygge hunter.. han viste jo ikke engang hva den var til.. Grr...

 

Noen som vet hva greia er når to roller likt?

w00t, hva er det du tuter over? Hunters får jo styggfete leggings i den questen som trenger den der, da.

 

Når to ruller likt så er det nok som en annen sa en RNG som ruller en gang til. Samme om man er først eller sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...