LittOmAlt Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei vet ikke om dette er riktig sted å poste, men det har jo noe med nettverk og kommunikasjon å gjøre. Jeg har en bluetooth tel som jeg har koblet opp mot Outlook for å synke ma. adresser. Hver gang jeg starter synkoperasjonen sier outlook fra om at noen forsøker å koble seg opp og gir meg et valg om å tillate dette fra 1 til 10 minutt, og ikke et valg som sier OK for alltid og langt inn i solnedgangen. Som dere sikkert skjønner er dette irriterende og jeg regner da med at flere har irritert seg slik at det finnes en løsning for dette! Så da er det å spørre om en løsning finnes? Takker på forhånd LoA Lenke til kommentar
itsærn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei! Har samme problemet når jeg synkroniserer med t610. Flott hvis noen vet om en løsning Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Løsningen er enkel :-) Last ned http://www.mapilab.com/outlook/security/ Når så telefonen lager advarsel i outlook kan du sette svaret til å bli permanent ja. Det er ca 14 forespørsler som du må sette til "alltid på" Grensesnittet er enkelt, funksjonen virker temmelig avansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå