miXer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hei. Vi har en server på jobben hvor vi har delt noen mapper hvor vi skal installere noen programmer fra på lokale pcer over nettverket. Når jeg logger inn som administrator på de lokale pc'ene, vil det si at jeg skal ha full tilgang til serverne våre uten å måtte skrive inn brukernavn og passord for å komme inn. Men når jeg tar opp run og skriver \\servernavn så kommer det opp en boks hvor det står: Feil passord eller ukjent brukernavn. Hvorfor skjer dette? Hvor og hva er feilen? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bruker du da domene administratoren eller administratoren på den lokale pc'en? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det er greit. Jeg fant ut av problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Kanskje du skal skrive løsningen her, så andre kan se løsningen? Endret 8. september 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det var egentli ikke problem. Bare jeg som hadde logget på feil domene. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå