Gå til innhold

Goldeneye: Source kommer - alpha UTE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dere endrer på et par tinger. Animasjonene til modellene var litt kjedelig (som ved reload), lydene på automat geværene hørtes ut som små kinaputter og level designet trenger en finpuss av store dimensjoner. Både geometrisk som visuelt (lyd).

Samt foreslår også at på det cave brette endrer dere det slik at "ledningene" fra generatoren til lampene står på en plass som folk ikke kan nå. Er litt kjedelig at du kan vase rett gjennom tauene.

Ellers ser det ikke så aller verst ut. Er jo bare en alpha så forventer ikke så mye av det. Men tror dette kan bli brae saker.

Hadde håpet på en SP del dog. Er litt lei av MP modder på MP modder, uansett hvor kjent forgjengeren er.

Lenke til kommentar
får håpe de holder det så likt det orginale som mulig!

Det gikk ikke an å hoppe i N64-versjonen. Jeg kan love deg at det blir 110% bunnyjumping på alle sammen her...

4901762[/snapback]

Trur jeg kan huske at de skulle fjerne hopping, gjøre det mest mulig likt n64 versjonen.

Men ikke ta meg for en god kilde... har ikke link som bekrefter dette...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var da svært så mange sider denne tråden har fått da. Litt mange unødvendige innlegg synes jeg. Moderator må nok rydde litt mer utover fjerning av sitater.

Angående hopping synes jeg det bør være et server option. Slik at man kan deaktivere dette hvis man vil. Maps bør jo være laget slik at man ikke skal bli sittende fast (ingen kanter noe sted. slik at man må hoppe for å komme opp).

Jeg synes ikke de skal la være å utnytte Source motoren til det fulle bare for at spillet skal være mest mulig likt N64 spillet. Det blir bare rett og slett for dumt. Bedre grafikk og fysikk synes jeg vi spillere fortjener. Vil du ha originalen spill det på en N64 emulator eller N64 konsollen. Dette er tross alt en HL2 mod og man må derfor forvente at det blir litt HL2 stil over det hele.

Lenke til kommentar
Angående hopping synes jeg det bør være et server option. Slik at man kan deaktivere dette hvis man vil.

Tror du ikke alle vil velge hopping da? I såfall må det være en server options som Admin bestemmer på server.. Unnskyld hvis det var det du mente da :)

He he.. så nå at det var det du mente :!: !! Men er enig i deg i det.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har hørt at de HAR fjernet hopping. Men husker ikke hvor jeg fikk det fra i farten! :) Har noen testet alphaen skikkelig nå?

Gidder ikkje kjøpe HL2 før jeg vet om dette er bra! :) Noen som vet om det funker med uorginal HL2? Hadde hatt veldig lyst å testet det?

Endret av Blank-File
Lenke til kommentar
Det var da svært så mange sider denne tråden har fått da. Litt mange unødvendige innlegg synes jeg. Moderator må nok rydde litt mer utover fjerning av sitater.

Angående hopping synes jeg det bør være et server option. Slik at man kan deaktivere dette hvis man vil. Maps bør jo være laget slik at man ikke skal bli sittende fast (ingen kanter noe sted. slik at man må hoppe for å komme opp).

Jeg synes ikke de skal la være å utnytte Source motoren til det fulle bare for at spillet skal være mest mulig likt N64 spillet. Det blir bare rett og slett for dumt. Bedre grafikk og fysikk synes jeg vi spillere fortjener. Vil du ha originalen spill det på en N64 emulator eller N64 konsollen. Dette er tross alt en HL2 mod og man må derfor forvente at det blir litt HL2 stil over det hele.

5417850[/snapback]

husk at der er en mod da, det er ikke sikkert de har ressurser til å lage så sinnsykt bra grafikk....

Lenke til kommentar

5417850[/snapback]

Hopping er en server option.

Husk at dette er en Alpha versjon av en modifikasjon, og ikke en storbudsjetts retail-tittel.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt Half Life 1, har nå Half Life 2 og har aldri hatt noen erfaring med denne modden før. Men jeg som alle andre har spillt GoldenEye på Nintendo64.

Og det er det mest geniale og beste FPS spillet ever!

Det som gjør at det ikke holder dagens nivå er jo den dårlige graikken, den er jo ikke akkurat så mye å skryte av. Men med en liten oppgradering der så hadde det spille godt inn som årets, ja kanskje tidenes FPS!

Men skal denne modden gjøre Half Life 2 mest mulig lik Nintendo64 utgaven av GoldenEye eller skal den bare bli en GoldenEye mod?

Det er jo stor forskjell på det. Jeg håper da på at modden gjør spillet likt Nintendo64 GoldenEye spillet, men ønsker litt bedre grafikk.

Lenke til kommentar
Men skal denne modden gjøre Half Life 2 mest mulig lik Nintendo64 utgaven av GoldenEye eller skal den bare bli en GoldenEye mod?

Det er jo stor forskjell på det. Jeg håper da på at modden gjør spillet likt Nintendo64 GoldenEye spillet, men ønsker litt bedre grafikk.

5661705[/snapback]

Jeg skal love deg at du får AKKURAT det du ber om! :) De er svært opptatt av å holde ett nærest mulig forhold til orginalen og samtidig kunne gjøre det til ett bra spill for dagen idag. Er alt hekta, på alpha stadiet! :)

Lenke til kommentar

SHIT!

Leste nettopp i mitt PC Gamer UK blad som jeg fikk i går,

og der vare det et par sider om denne modden.

Og de skriver at spillet krever Half Life 2 + Aftermath Expansion Pack

Er dette sant? Jeg har ikke Expansion Pack'en, hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe den heller.

Lenke til kommentar
SHIT!

Leste nettopp i mitt PC Gamer UK blad som jeg fikk i går,

og der vare det et par sider om denne modden.

Og de skriver at spillet krever Half Life 2 + Aftermath Expansion Pack

Er dette sant? Jeg har ikke Expansion Pack'en, hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe den heller.

5663674[/snapback]

HL2 og Episode One er uavhengige spel (du treng ikkje det eine for å spele det andre). Derfor vil det ikkje vere logisk at du må ha begge spela for å spele moden.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...