Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 for dere som ikke har sett denne siden: http://goldeneyesource.com/index.php Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Vel, da behöver de ikke spille Goldeneye! Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) ehh? det er jo DA først det BLIR goldeneye edit: eller kanskje jeg misforsto? Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tøft, denne modden skal jeg ha meg Kaste kniver blir kult Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Da var da aldri hopping på N64 sinn versjon av Goldeneye... eller er det jeg som aldri fant hoppe knappen på kontrollen? Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 rommet mitt var rene arcade hallen, hadde N64 og 4 kontroller, var ofte det var opp mot 7-8 kompiser/bekjente på rommet mitt, de to som fikk første og andre plass fikk beholde kontrollene de som kom på 3 og 4 måtte gi fra seg kontrollene til de neste.... [skryt]jeg var seff alt for god og måtte aldrig gi fra meg kontrollene:tease:[/skryt] de andre gikk med automat våpen jeg gikk med en DD pistol og rulte alle Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Dere har nok misforstått han ja. Han skrev jo at DE (atså folk som synes at ingen mulighet til hopping er teit) bare får la være å spille Goldeneye. Tror det var sånn han mente det. Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jepp! Ville ödelegge litt av sjarmen om man kunne hoppe. spillte masse goldeneye för og savna aldri hopping, og tror ikke så mange andre som spillte det på N64 vil savne hopping heller Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jasså, det var du som skrev svaret også ja. Trodde det var en annen en, jeg. Men jeg er forsåvidt enig. Jeg synes egentlig på en måte hopping er bedre å ha med, men at man bare kan hoppe bitte litt for å komme seg over små kanter og sånn, og at feks. aimen da blir skikkelig dårlig (slik slipper vi hopp-skyting). Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) skal de få fram de gode aspektene i spillet.. og gjøre det så likt som mulig... som forøverig er målet deres. bør de fjerne hopping helt... Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Noen som vet om de har planer/har putta inn hopping? Kan jo bli problemer i singleplayer med tanke på hopping siden de orginale banene ikke er designet for hopping kan ikke huske noen steder bortsett fra siste bane der det kan bli et problem (lang ned ) Anyway, jeg mener at det ikke er noe vits å ha med hopping Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Oki, nå er det kanskje nok sitater folkens? Man behøver jo ikke sitere hele verdenshistorien for hver innlegg. Jeg rydder opp i den overdrevne siteringen nå. Jeg gidder ikke finsortere hva som er relevant og ikke så jeg fjerner like greit alle sitater. Hvis det skulle være for mye får dere redigere tilbake _kun_ det som er veldig relevant for forståelsen av innlegget deres. Forøvrig vil jeg tipse om at knappene og også funker meget bra til å skrive innlegg med Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Å hoppe i Goldeneye er som å synge opera med en sokk over hode, som igjen er litt av det samme som å ha sex med kondom. Det bare funker ikke. Nei, fysj. Nå er det nok med usmakelige spøker fra min side. Men hvis noen av dere har vært i "forcen/forsjen" eller drevet med paintball eller airsoft, har dere noen gang hoppet i kampsituasjoner? Det har nemlig ikke jeg. Jeg strekker meg faktisk så langt at jeg er pro fjerning av hoppefunksjonen i alle som spill som ikke er Quake eller andre kjappe, heller usannsynlige skytespill. Edit: skrivefeil Endret 27. september 2005 av rasgar Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ooooold! har visst om dette siden hl2 kom ut;) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Ah, selvfølgelig, Pjokken. Du er jo hele verden, og siden du er hele verden, og du vet om det, er det jo ingen vits i å ha en slik tråd oppe for å informere andre om modden. Du er jo hele verden, så da finnes det jo ingen andre å informere, eller hva? Endret 27. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Universets midtpunkt :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Håper de legger til ting som at skuddene blir til paintball-kuler(som server-option, i stedet for cheat), det hadde vært kos. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Håper de legger til ting som at skuddene blir til paintball-kuler(som server-option, i stedet for cheat), det hadde vært kos. Mutators mener du? Slik som i Unreal Tournament-spillene? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, det er tøft, Big Heads og slikt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 [iC' date=27/09/2005 : 19:43] Håper de legger til ting som at skuddene blir til paintball-kuler(som server-option, i stedet for cheat), det hadde vært kos. Mutators mener du? Slik som i Unreal Tournament-spillene? Ja, som mutators i UT, het cheats/codes i Goldeneye som du kunne unlocke etterhvert, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå