regeli Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Har tenkt på vannkjøling til min XP 3500+ og det er litt lite plass i kabinettet. Her er linken av vannkjølingssettet. Er denne bra? Noen som hvet om andre vannkjølingssett som er bra? Endret 8. september 2005 av regeli Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den ser greit ut. tips jeg vil gi deg: Hvis du skal starte med vankjøling, så kjøp kvalitet!(man vil ikke ha et ødelagt skjermkort osv.) Hvilket socket har du? og hvor mye kan du toppe budsjettet på? Vil anbefale deg mist-sett hos microplex.(kvalitet!) Lenke til kommentar
regeli Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 socket 939 og max 2000kr Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Da kan du ta en titt på dette settet.(selges på microplex.no for 2095kr) Er bare kvalitets deler på den! Ellers så kan du ta en titt på Zalman Reserator 1. Det er nok de jeg ville anbefalt! Endret 8. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå