Gå til innhold

Sense og faktura klage


Anbefalte innlegg

hei

 

er det flere som plages med sense ?

 

jeg oppdaget at det var noe galt med en fakturaen og leverte inn en klage til sense

 

Måtte levere inn klagen 2 gang skriftelig (da di hadde rotet den bort)

Ringte 7-8 ganer hvor jeg fikk beskjed om at di skulle ringe med opp (uten at dette skjedde)

Fikk ikke svar fra dem før jeg sendte dem klage pr mail og det di sa da var at det var ikke noe galt med fakturan (og at det bare var og betale)

Da jeg fortsatt mente (og mener) at det var/er noe galt med fakturaen klaget jeg på avgjørelsen til sense (problemet er at klagen på avgjørelsen til sense skal sendes og behandles av sense selv)

 

har sendt dem masse mail som di rett og slett ikke har svart på ( 6-7 stk om jeg husker rett) og nå har di sendt den regninger jeg klaget på til inkasso

 

sånn som jeg har forstått ting er sense den eneste "store" levrandøren i norge som ikke er med i mobil klagenemda så da er det altså ingen og klage til eller ......

 

er det andre som plages med sense eller har noen forslag til hva man kan gjøre setter jeg pris på og få høre fra dere

 

mvh Sir Lokini

 

(Sense :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, de må kunne domumentere det hvisa du har innsigelser mot selskapet. Uansett ha rde ikke lov å sende saken til inkasso så lenge den er omtvistet, dette er det viktig at du informerer inkasso selskapet om.

 

Ta kontakt med forbrukerrådet og ta med all korrespondanse, da hjelper de deg sikkert :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

tja får vel oppdatere denne posten :)

 

det tok nesten 1 år men nå er saken endelig ute av verden :)

 

saken ble sendt til forliksrådet der jeg fikk fullt medhold :)

 

så der er faktisk mulig og komme noe vei mot sånner som sense men det tar syyykt lang tid for de gir seg f.. ikke selv om det er helt åpenlyst at de tar feil :(

 

så mitt råd til dere der ute som måtte være kunde hos sense

 

----==== Bytt Levrandør For Som F.. ====----

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...