sirlokini Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hei er det flere som plages med sense ? jeg oppdaget at det var noe galt med en fakturaen og leverte inn en klage til sense Måtte levere inn klagen 2 gang skriftelig (da di hadde rotet den bort) Ringte 7-8 ganer hvor jeg fikk beskjed om at di skulle ringe med opp (uten at dette skjedde) Fikk ikke svar fra dem før jeg sendte dem klage pr mail og det di sa da var at det var ikke noe galt med fakturan (og at det bare var og betale) Da jeg fortsatt mente (og mener) at det var/er noe galt med fakturaen klaget jeg på avgjørelsen til sense (problemet er at klagen på avgjørelsen til sense skal sendes og behandles av sense selv) har sendt dem masse mail som di rett og slett ikke har svart på ( 6-7 stk om jeg husker rett) og nå har di sendt den regninger jeg klaget på til inkasso sånn som jeg har forstått ting er sense den eneste "store" levrandøren i norge som ikke er med i mobil klagenemda så da er det altså ingen og klage til eller ...... er det andre som plages med sense eller har noen forslag til hva man kan gjøre setter jeg pris på og få høre fra dere mvh Sir Lokini (Sense ) Lenke til kommentar
johann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Helt enig, sense er noe crap, Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vel, de må kunne domumentere det hvisa du har innsigelser mot selskapet. Uansett ha rde ikke lov å sende saken til inkasso så lenge den er omtvistet, dette er det viktig at du informerer inkasso selskapet om. Ta kontakt med forbrukerrådet og ta med all korrespondanse, da hjelper de deg sikkert Lenke til kommentar
sirlokini Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 tja får vel oppdatere denne posten det tok nesten 1 år men nå er saken endelig ute av verden saken ble sendt til forliksrådet der jeg fikk fullt medhold så der er faktisk mulig og komme noe vei mot sånner som sense men det tar syyykt lang tid for de gir seg f.. ikke selv om det er helt åpenlyst at de tar feil så mitt råd til dere der ute som måtte være kunde hos sense ----==== Bytt Levrandør For Som F.. ====---- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hahaha. Å tape i forliksrådet er jo ekstremt smart gjort av Sense. Bra at du som forbrukerer hadde tatt vare på nok dokumentasjon for å vinne her da . Flink! Lenke til kommentar
sirlokini Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 yep Flink jeg hadde tatt vare på alt jeg (egentlig helt utrolig) men men Lenke til kommentar
sirlokini Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 nja regninger, brev, mailene fra dem, smser der de forteller at regningen er kommet i retur pga feil adresse (3 mnd etter at jeg gikk over til annen levrandør :S) ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå