Gå til innhold

Diablo 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-13 14:03, Bitex skrev:

Vi har jo allerede et Diablo 3. Dungeon Siege.

Er vel ikke noen vits for Blizzard å lage en oppfølger som så og si blir en kopi av et annet spill?

At du våger, å fornærme en av de store med dette elendige makkverket av et spill! Dungeon Siege er jo på ingen måte i NÆRHETEN av så bra som Diablo 2. DS har verken community eller utfordring.. Og mulighetene på DS begrenser seg til å slå eller å ikke slå, skyte eller å ikke skyte. Fins ikke et eneste interresant del av DS som er verd å kaste bort mer enn max 1 time på...

Skal ikke engang begi meg ut på å forklare hvor mye bedre Diablo II er, for jeg har ikke engang spillt det nok til å si det..

Skam deg!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 14:03, Bitex skrev:

Vi har jo allerede et Diablo 3. Dungeon Siege.

Er vel ikke noen vits for Blizzard å lage en oppfølger som så og si blir en kopi av et annet spill?

Dungeon Siege og Diablo er i samme genre, men de er allikevel vesentlig forskjellig vil jeg si. Joda, de har begge ting som experience, character classes, lineær handling...etc...etc.... men skal man være SÅ firkantet så kan man nesten hive alle slags spill sammen og si at alt er likt, hvorfor videreutvikle noe nytt?

Tror nok Blizzard vil gjøre det bra med Diablo 3 selv om de bare finpusser grafikken, lager nye story og noen nye våpen/spells eller lign. elementer.

Lenke til kommentar

jeg må si meg halveis uenig, diablo var stort sett hack n slash, noe dungeon siege egentlig er.

ds har fordelen derimot at du kan lage dine egne baner, og diablo2 har en historie. uansett vil jeg tro at blizzard lager noe i starcraft universet ettersom at blizzard har bare laget starcraft 1 og exp. broodwar, og i warcraft universet eksisterer det 4 orginale spill

men diablo 3 ville rult hvis de hadde skjerpet multiplayer og flere quests.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 11:25, Shicca skrev:

Skal vi følge "vanlig" Blizzard utgivelses datoer, vil vi kanskje se WarCraft Exp. i slutten av 2003, StarCraft 2 i 2005, og en Diabli III kanskje noen par år etter en eventuell Exp. til StarCraft 2 som kommer rundt 2007.

Gleder meg :smile:

Lenke til kommentar

Om det noen gang kommer en D3 så håper jeg den kommer i 2d! 3d ødelegger den klassiske stemningen over det geniale spillet...

En annen ting.. Hvorfor synes alle som spiller Counter-Strike at D2 er ræva?? Jeg spiller Cs sev, men D2 er så mye bedre!! Diablo RULES!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 13:53, fullifaencom skrev:

Oihhh, D3, det hadde vært konge, selv om Blizzard sier at det ikke kommer på tale :sad: MEN: D2 er jo et at tidenes mest solgte spill, så hvem vet?

det er nok Myst som er tidenes mest solgte spill.

D3 vil nok ta en stund før det dukker opp. Blizzard vil gjøre en exp. til wc3, og gjøre ferdig WoW. deretter kommer muligens en StarCraft2... men nå er det slik at det er Blizzard North som har jobbet med Diablo spillene. hva de driver med nå vet jeg ikke, enten holder de på med noe nytt, hjelper Blizzard med WoW eller faktisk D3 (noe jeg tror er tvilsomt siden de har sagt at de vil ta en pause før de begynner på neste Diablo). Selvfølgelig blir det 3D.. men om det blir isomterisk top down.. hvem vet.

Lenke til kommentar

Jeg vil bli svært overraska om vi ikke får en oppfølger til Diablo2. For de av oss som fulgte med litt på slutten av LOD var det ganske tydelig at det ikke var Tyrael, men Baal som ødela soulstonen.

(1. Baal har gitt seg ut for T. tidligere, han liker årntli godt å ødelegge ting, og han ødela soulstonen, når du snakker med folk i barbarbyen etterpå kommenterer de at de synes det var rart at steinen ble ødelagt.)

Dessuten kommer en eventuell oppfølger til D2 å selge som ett ******* uansett om det er godt eller ikke, og selv ikke Blizzard har penger nok til å avslå så tydelige muligheter til å tjene mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...